JAK SIĘ NIE UBIERAĆ…

Listopad 1, 2009

Ostatnio życie zajmuje mi za dużo czasu i nie zostawia mi rzeczonego czasu na prowadzenie bloga szafiarskiego. Ponieważ pisanie zwykłych notek jest mniej czasochłonne, zaczęłam z powrotem mniej lub bardziej regularnie wrzucać coś do netu i stąd zapraszam na moją nową stronkę, kajus.pl, a ten blog chwilowo poszedł w zapomnienie… zresztą w Warszawie jest tyle dobrze ubranych dziewczyn, że trzeba się postarać, żeby się wyróżnić z tłumu, a mnie ostatnio dopadł leń :))

To rzekłszy, wrzucam tu notkę dwóch swoich nowych zdobyczy, które ostatecznie mają udowodnić, jaki to leń ze mnie się nie zrobił, mianowicie ciepłego płaszczyka i swetra, który noszę do wszystkiego siedem dni w tygodniu. I spadam, serdecznie Was ściskając :)

DSCN0215
DSCN0218
DSCN0227

Płaszcz (z kapturem!! yay) – Zara
Swetrzysko – Zara
Spodnie – Zara
(łojezu…)
Buty w góry – Alpinus (było zimno, a w domu miałam tylko adidasy – wszystkie buty wywiozłam do Warszawy :))
Arafatka – dziwny sklep na Słowacji
Kolczyki – india shop w Krakowie

Odpowiedzi: 9 to “JAK SIĘ NIE UBIERAĆ…”


  1. No obijasz się obijasz, leń wyszedł i daje o sobie znać;)Bardzo fajne swetrzysko:)


  2. ależ miło koleżankę zobaczyć :) swetrzysko jest piękne & pozy do zdjęć jak zwykle bardzo ekspresyjne :) pozdrawiam ciepło

  3. cudak Says:

    no wrrrreszcie, już myślałam, że się nie doczekam. mam nadzieję, że to powrót do regularnego blogowania a nie taki wybryk swetrowo-turystyczny ;) a sweter całkiem fajny :)

  4. Karolina Says:

    Mam nadzieję, że będziesz jednak coś wrzucać częściej, brakowało mi Twoich zestawów i myślę, że nie tylko mi:) Super ten sweter, fajnie wygląda z kolczykami:)

  5. Madzia Says:

    Kaja!! Ty nawet nie wiesz jak mi Ciebie brakuje! Szkoda, że porzuciłaś szafiarstwo, ale ja doskonale rozumiem, że musić ćwiczyć :D Ciekawa jestem jak Ci się żyje w Warszawie :D muszę zagłębić się w Twoim drugim blogu i poczytać trochę :D Masz cudny płaszczyk i sweterek i nie dziwię się, że je mocno eksploatujesz :D Pozdrawiam cieplutko :*

  6. Mo Says:

    omg are you back? merry xmas !

  7. anuszka Says:

    eeeej ;d.
    uwielbiam zare :DDDD.
    hihihi. kupe czasu mnie tu nie bbylo.
    ;p.
    no ale w koncu w czwartek odrobimy! :***.

  8. wulan Says:

    nice blog out of here..
    loooove the look ;)

    http://wulanasihsetyarini.wordpress.com/

  9. Míriam Says:

    Nice jacket!


Skomentuj

