NIECH ŻYJĄ WAKACJE!?

Lipiec 6, 2009

Niech żyje pole i las, i niebo i słońce, i wolny, swobodny czas? Niestety ja z tego wszystkiego mam tylko niebo i słońce, wakacje spędzam bowiem w mieście na kursach muzycznych, więc i wolnego czasu nie ma za dużo – po raz kolejny nie mam głowy do aktualizowania tego bloga i z przykrością oznajmiam, że będę musiała się znowu z Wami na dłużej pożegnać! Nie wykluczam dodawania postów raz na jakiś czas (dlatego proszę, nie zapominajcie o mnie całkiem!;)), ale najprawdopodobniej z regularnymi aktualizacjami powrócę dopiero w październiku. A Wy trzymajcie za mnie, proszę, kciuki, bo we wrześniu czeka mnie kolejna próba sił (skrzypcowych) w postaci międzynarodowego konkursu, brr… a więc do zobaczenia!

English: It seems I am being a Big Bad Blogger again, and – even worse – it seems I’ll have to stay that way till October! Sadly, I have way too much to do (again…) to be able to update this blog regularly. Still, I hope you won’t forget me, as I’m not saying I won’t update it at all (I think I will, but very, very seldom), and I’m going to be back with regular updates in the autumn for sure! So – goodbye for now, I’m going to miss you guys! Oh… and please keep your fingers crossed, as one of the things I’m going to be so busy with now is preparing for an international violin competition which takes place in September… (gee, I’m scared!)

A tu coś nie na temat, ale nie do końca, a sprawa jest bardzo poważna, więc wykorzystam bloga do nagłośnienia jej w kręgu szafiarek:) Oświadczenie Programu Drugiego Polskiego Radia (a dokładnie rzecz biorąc, jego screenshot z Facebooka) – po powiększoną wersję klikajcie TU.

Kultura w zagrożeniu...

Odpowiedzi: 15 to “NIECH ŻYJĄ WAKACJE!?”

  1. baśka Says:

    buuuuuu :(

  2. cudak Says:

    czasem mi się wydaje, że jestem już ostatnią osobą na świecie słuchającą dwójki. i tak się miło rozczarowywuję :) do zobaczenia po wakacjach.


  3. do zobaczenia! baw się & pracuj :) dzięki za wiadomość o Dwójce, pomyślę jak się włączyć w Akcję…

  4. ★ren Says:

    Oooh, the best of luck for your competition! ♥♥♥

  5. Emnilda Says:

    Nie słucham dwójki za często (w ogóle rzadko słucham radia), ale jest to stacja bardzo wartościowa i potrzebna. Niestety, dla corz większej liczby ludzi „ukulturalnianie się” jest tożsame z oglądaniem masówki w TV.
    Ok, brzmi to trochę moralizatorsko, ale nachodzi mnie czasem przerażenie związane z tym, że społeczeństwo tak rzadko słucha ambitnej muzyki, czy sięga po książki klasyków – w ogóle po książki! Wyczytałam ostatnio, że w 2008 r. tylko 38% Polaków przyznało się do przeczytania choćby jednej książki! Przerażające!
    Kończę to biadolenie! A Tobie życzę powodzenia na konkursie. Trzymam kciuki!

  6. elenalu Says:

    good luck! i bet you will do terrific :)

  7. Marissa Says:

    Szkoda ;(

    Trzymam kciuki!

  8. Madzia Says:

    O nie! Znów będę tęsknić :(
    No ale w imię Twojego rozwoju gry na skrzypcach mogę się poświęcić na to cierpienie ;) W końcu zwyciężczyni konkursu międzynarodowego grająca na moim ślubie to już coś :D Kciuki na pewno będę trzymać ;)

  9. buksy Says:

    Poszłam w twoje ślady i pozwoliłam sobie umieścic to info o dwójce na swoim blogu. Choc tyle mozna zrobic. A kciuki trzymam jak zawsze :)


  10. all the best … :)

  11. Szafan Says:

    No to czekamy :)
    Powodzenia!

  12. Mo Says:

    aaaaa i’ll miss you and your amazing skirts !!! i’ll be back to check on you, i wish you the best of luck !!!!!

  13. Kaja Says:

    thanks so much dears!! I really really aprecciate what you’ve written!

    dzięki dziewczyny, za wszystkie Wasze kciuki!!:) i bardzo serdecznie dziękuję tym z Was, które przejęły się smutną sprawą Dwójki!

  14. evidentna Says:

    pamiętaj Kajuchaa :D. na moje kciuki zawsze możesz ćwiczyć :D:)).
    hyyhyyyhy!. ;D:***.


Skomentuj

