UMIESZ LICZYĆ?… :)

Czerwiec 27, 2009

…licz na siebie! Tak jest, są w życiu każdej szafiarki chwile, kiedy musi wykazać się samodzielnością. I stąd moja dzisiejsza sesja „lustrzana”. Najpierw miało być odbicie w lustrze z aparatem w dłoni, ale ręce mi się trzęsły i obrazki wychodziły bardzo efektownie rozmazane.  No to w ruch poszedł samowyzwalacz, a ja udawałam, że uwielbiam się gimnastykować i takie zwisy to dla mnie chleb powszedni:) (btw, jestem strasznie zadowolona ze swoich nowych butów – kupowanie obuwia to dla mnie koszmar, nic mi się nie podoba, a jak już mi się spodoba, to niewygodne… dlatego nieliczne ładne i pasujące na moje stopy pary powodują u mnie stan niemalże euforyczny:))

English: Now… time to be self-sufficient! This time I had to shoot the pictures by myself (well, with a little help from the timer). Anyway, I’m awfully happy because of my newest buy, that is a pair of sandals that is nice-looking and comfortable! (I have a big problem with buying shoes, I never seem to like anything I see and when I finally find something I do like, it usually turns out to be terribly uncomfortable… )


Bluzka / blouse – Troll
Spódnica / skirt – BGN
Sandały / sandals – Zara

Odpowiedzi: 24 to “UMIESZ LICZYĆ?… :)”

  1. baśka Says:

    to już oficjalne – chcę takie buty :) są po przecenie? (heh, nadzieja matką głupich^^)
    moja zasada widzę, że się sprawdza i u Ciebie ;D takie chwile u mnie zdarzają się zawsze, ale Ty radzisz sobie bardziej kreatywnie! muszę coś zrobić z tymi moimi „pomnikowymi” zdjęciami ^^

  2. Emnilda Says:

    A ja (dla odmiany) jestem zachwycona haftem na spódnicy.

  3. Fretek Says:

    Powiem Ci, że wyglądasz bardzo wiarygodnie (czyt. naturalnie) w tym zwisie :) A buty rzeczywiście apetyczne.

  4. jukejka Says:

    jak na samoobsługowe to zdjęcia super! szkoda,że butów lepiej nie widać, bo z tego co dałam radę dojrzeć, zapowiadają się ciekawie ;)

  5. Marissa Says:

    Ja nie umiem robić zdjęć samowyzwalaczem, nigdy nie chcą wyjść ;/ Śliczne to pierwsze zdjęcie! ;-)

  6. riennahera Says:

    Twoje ubrania zawsze mają w sobie jakiś magiczny element.

  7. Madzia Says:

    Och jak ja lubię zabawy z samowyzwalaczem :D A jeżeli wychodzą z tego takie ładne zdjęcia to tym bardziej :D Tak jak już Fretka napisała, wyglądasz na pierwszym zdjęciu bardzo naturalnie :D

    Znam mękę związaną z zakupem butów, więc doskonale rozumiem Ciebie i Twoją radość ;) Gratuluję udanego zakupu ;) Poza tym buciki wyglądają na bardzo ładne, tylko słabiutko je widać.

    Spódnica urzekła mnie w pełni! :)

  8. Kaja Says:

    dzięki dziewczyny!

    —> Baśka: ale Ty umiesz zrobić tak, żeby nie wyszło rozmazane, oddałabym królestwo za taką umiejętność!;D (tzn, jakbym je miała… ;pp)

    —> Emnilda: dziękuję! to był jeden z powodów, dla którego się zrujnowałam na tę spódnicę:)

    —> Fretek: dzięks! mam nadzieję, że nikt mi ich nie zje ;D

    —> Jukejka: chciałam zrobić zbliżenie na buty, ale zdjęcie wyszło fatalnie niewyraźne (ach, to oświetlenie) i po namyśle zdecydowałam się go nie wrzucać… ale kiedyś to nadrobię :)

    —> Marissa: dzięki! oj też miałam trochę kłopotu z tym samowyzwalaczem…

    —> Riennahera: łał, jaki śliczny komplement!

    —> Madzia: dziękuję!:D moja spódnica, którą w pełni widać, czuje się zapewne zupełnie usatysfakcjonowana, a buciki widać faktycznie słabiutko, ale jak już pisałam wyżej, postaram się niedługo wrzucić jakieś zbliżenie:)

  9. Ariella Says:

    You look wonderful, sweetie :) That skirt is really amazing… I need a skirt like that, with a perfect fit. And how great that you finally found some comfortable and pretty shoes!

    Are you going anywhere on holiday this summer?

  10. Karolina Says:

    Spódnica jest śliczna a buty to super zakup na lato:)) zdjęcia mają fajny klimat:)
    PS.A co do kurtki to nie mam nic przeciwko szafiarskim plagiatom;PPP i ja też je popełniam:)

  11. kakabubu Says:

    Jeśli chodzi o samowyzwalacz, to trzeba zrobić tak: kiedy ustawiasz aparat na jakimś obiekcie, gdzie ma stać podczas robienia zdjęcia po prostu ustaw najpierw punkt autofokusu na jakimś obiekcie, który znajduje się w identycznej odległości od obiektywu, co ty na planowanej fotce. Na pierwszym zdjęciu byłaby to np. ta kotara na drzwiach. Potem dociśnij spust migawki do połowy – ostrość ustawi się na tym obiekcie. Dociśnij do końca – wtedy uruchomisz samowyzwalacz. Ostrość będzie już zablokowana na tym obiekcie, który wybrałaś – wtedy wystarczy polecieć tam na złamanie karku – i gotowe.

  12. cudak Says:

    spódnica jest świetna!

  13. balbina Says:

    zblizenie na buty, svp ;-) piekna spodniczka <3

  14. marzymska Says:

    Boska spódnica, nie mówiąc już o tym, w jak ładnym pokoju się w niej prowadzasz!

  15. Thonia Says:

    Spódnica ma piękne wykończenie, a sandałki bardzo oryginalne.

  16. oliwka Says:

    świetna spódnica! super się prezentujesz!


  17. ach, aż mi serce zabiło mocniej! ja o tych sanadałach marzę & śnię! czy wygodne? czy się dobrze noszą? a poza bije na głowę wszystkie inne! czyli bardzo wdzięcznie zwisasz :) bardzo podoba mi się karczek spódnicy :) ale czy spódnice mają karczki czy coś mieszam? :)

  18. Mo Says:

    really nice indeed…

    your skirts are killing me

  19. elenalu Says:

    yay timer shots turned out beautifully! :)

  20. Szafan Says:

    Znowu bezczelnie proponuję inny tytuł posta – „Umiesz ćwiczyć?” – takie to wieloznaczne, a odpowiedź zawsze brzmi w Twoim wypadku: tak! ;)Bo widzę drążek, a i smyczek by się pewnie znalazł ;)

    Wyglądasz świetnie, taka letnia lekka elegancja, mniam.

  21. evidentna Says:

    ejj, dawno mnię tu nie było ;D.
    a Tyy choć starsza już to z dnia na dzień piękniejesz :D.
    chyba ze to jakieś przeróbki :D:PP.

    :***!*!!.

  22. ★ren Says:

    I love the cut of the skirt and the subtle detail on both it and your blouse! But I am also very taken with the drapes across the door frame…. I want! XDD

  23. HoneyBunny Says:

    Dobrze sobie poradzilas:) Zestaw swietny! Cuudna ta spodniczka no i buty! Zakochalam sie w nich:)

  24. mala100gosia Says:

    ja chce taką spódnice ! :(


Skomentuj

