PROSZĘ UPRZEJMIE… :)

Czerwiec 21, 2009

…o wyrozumiałość!:D otóż ostatnio w moim życiu działo się wiele na gruncie, że tak to ujmę, zawodowym, a dokładnie chodzi o to, że musiałam wziąć się do roboty i zdać na studia. Studia są muzyczne, w związku z czym grałam na moich skrzypcach tak dużo, że nieomal nie przerżnęłam ich na pół (a tak na poważnie, to ze mnie jest jednak straszny leń:)), ale wysiłek włożony w ćwiczenie się opłacił, bo… dostałam się na Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie z pierwszą lokatą! (Wybaczcie mi, nie mogłam się powstrzymać:)) w związku z czym podejrzewam, że od października zamiast zamku w Łańcucie tłem moich zdjęć będzie Zamek Królewski, i z przyjemnością myślę o tym, że wreszcie bez problemu będę mogła wpadać na szafiarskie spotkania organizowane w Warszawie! A żeby ten post miał chociaż minimalny związek z ciuchami, wrzucam tu fotki z koncertu dyplomantów w Filharmonii Rzeszowskiej, na których można się dopatrzeć, jaką sukienkę miałam na sobie w czasie występu:)

English: I’m so sorry for being such a terrible blogger! The thing is, I’ve had quite a lot on my plate recently… I’ve been occupied with taking the entrance exams here and I had to do quite a lot of violin practice… We all know how time-consuming blogging can be, so I’d decided to give it up entirely for some time! But now, as I passed all the exams (with the top score among the violinists! yay!) I’m back on the blogging track:) the photos in today’s post are from a concert which is held annually in the Rzeszow Philharmonic Hall, and which is all about young people who graduate from local music schools and play well having a chance to perform with a professional orchestra. It was a fantastic experience! And I had a lot of fun choosing the dress:)

caiushia2
caiushia1

Przepraszam za kiepską jakość zdjęć! Sorry for bad photo quality!

Odpowiedzi: 28 to “PROSZĘ UPRZEJMIE… :)”

  1. buksy Says:

    Jeszcze raz gratulacje! Szkoda tylko ze do wizji nie ma fonii, bo USLYSZEĆ GRAJĄCA KAJĘ to jest dopiero coś :)

  2. nothh Says:

    gratuluje!! :) a co do sukienki- pieknie wygladalas

  3. baśka Says:

    GRATULACJE ogromne! jestem dumna z Ciebie ;D
    wyglądałaś cudownie i zapewne tak samo cudownie grałaś :)

  4. Szafan Says:

    A!!! Gratulacje, uszanowanie i moc pozytywnych myśli przesyłam!
    Zatem jesienią spotykamy się na kawie/herbacie i ciastku? :)


  5. Wreszcie jesteś!! Gratuluję,jesteś wielka,wiem jak trudno dostać się na wyższe uczelnie muzyczne,jestem z Ciebie dumna:D P.S. Sukienkę miłaś piękną!!

  6. Anku Says:

    gratuluję słonko;**

  7. marakota Says:

    Gratulacje – świetne osiągniecie – pokłony :)
    wyglądałaś ślicznie
    szkoda, że nie ma jeszcze do tego dźwięku ….

  8. cudak Says:

    no! nareszcie coś nowego! już się trochę bałam, że zamykasz. gratuluję sukcesu. suknia jest popisowa, zawsze zazdrościłam artystkom scen wszelkich, że mają tyle sposobności do noszenia wieczorowej garderoby ;)

  9. Madzia Says:

    No to już wiem, kto zagra na moim weselu w przyszłości :D Uwielbiam dźwięk skrzypiec i strasznie chciałabym usłyszeć jak grasz, bo domyślam się, że cudnie! Gratuluję dostania się do szkoły i tak świetnego wyniku :D Zobaczymy się więc pewnie na jakimś spotkanku ;)

    Ps. Zawsze skrzypaczki są najpiękniejsze z całej orkiestry i Ty jesteś tego przykładem :) Suknia cudna!

  10. gacuś Says:

    No!
    nareszcie sie doczekałam tych zdjęć.
    zaglądam tu już od miesiąca co kilka dni i czekam.
    cóż można rzec…poprostu przepięknie!
    ;****

  11. gacuś Says:

    o mój Profesor nawet sie załapał na twojego bloga;P

  12. Marissa Says:

    Jak się cieszę, że wróciłaś! ;D

    Gratuluję! Wyglądałaś prześlicznie w tej sukience ;)

  13. jukejka Says:

    Gratulacje ogromne!!!

  14. Fretek Says:

    Nie będę oryginalna: gratulacje! :) Mam nadzieję, że w stolicy na tle Zamku też się będziesz tak wdzięcznie wyginać jak w domowych pieleszach.

  15. Mo Says:

    OMG OMG first of all i’m sooo excited you’re back !! then CONGRATULATIONS on the exams ! and woooaaa you look soooo beautiful in that dress !! amazing!


  16. Gratulacje! wyglądasz pięknie w tej sukni:)

  17. HoneyBunny Says:

    Wlasnie ostatnio o Tobie myslalam i zastanawialam sie co sie z Toba dzieje:) No i w koncu jestes!:D
    Gratuluje bardzo bardzo! Zdolniacho:*
    Cudna mialas sukienke i pieknie CI w niej:)
    :**

  18. Gia Says:

    Myślałam już że zaginęłaś w akcji, ale w taki razie Ci wybaczam. I gratuluję! :)

  19. Karolina Says:

    Jak dobrze że znów jesteś:))
    Po pierwsze ogromne gratulacje!!po drugie wygladałaś rewelacyjnie, elegancko, po trzecie -świetnie, że będziesz studiować w wawie, będziemy mogły się spotkać:))

  20. elenalu Says:

    oh my goodness the dress is so lovely!!
    yay for top scores! woohoo!
    and yay for you being around yippee!!
    hugs to you :)

  21. Mariposanegra Says:

    Oooooooh, świetnie że jesteś i z całego serca gratuluję!!! A sukienka przepiękna, wyglądałaś zjawiskowo!


  22. jaaaaaaaaaj jesteś :) to ja spieszę z gratulacjami! ależ z Ciebie zdolna bestia :D) & no i ma się rozumieć bosko wyglądasz!

  23. Ariella Says:

    First, congratulations on the good marks! That’s amazing :) I had no idea you played the violin – for how long have you been playing? Those photos are wonderful, and the dress stunning. Welcome back, sweetie!

  24. Kokarda Says:

    no jasna cholera, ale fantastycznie!!! uwielbiam dziewczyny grające na skrzypcach. ja do muzyki niestety nie mam cierpliwości (8 lat pianina, 3 gitary i nic z tego), tym bardziej podziwiam osoby, które potrafią zaprzeć się i ćwiczyć. życzę dalszych sukcesów! :)

  25. evidentna Says:

    AAaaa! w końcu news :d.
    jestem z Ciebie straszecznie ale to straszecznie dumna!. ;D.
    wgl. masz niedługo urodziny i zamierzam Ci też moją notke poświęcić :d.
    wiec sobie wejdziesz do mnie ;D.
    tylko w urodz. albo po ;DDd.

    pzdr z Norwegii ! ;D:**.

  26. balbina Says:

    Gratuluje i sciskam bardzo mocno! licze, ze teraz bedzie tutaj wiecej postow;)

  27. kokarda Says:

    eh, do szkoły muzycznej nie chodziłam, tylko ognisko i prywatne lekcje. ale niestety zmarnowałam to- na pianinie to kolędę zagram i na tym koniec, a na gitarze to a i owszem ale tylko do ogniska. ;) aczkolwiek, co wakacje obiecuję sobie, że wróce, że poćwiczę. no, zobaczymy. :)

  28. ★ren Says:

    WELCOME BACK, I missed you!!! XDD
    Oh my goodness I’m so excited that you were the head violinist! Congratulations!!
    Also, I think your white dress is a beautiful contrast from the seated performers!


Skomentuj

