LEPIEJ PÓŹNO NIŻ… PÓŹNIEJ?:D

Maj 4, 2009

Na szczęście nadesłałam Ryfce zdjęcie w terminie, ale nie byłam już na tyle zorganizowana, żeby dodać notkę na czas – podejrzewam, że wszystkie dziewczyny biorące udział w akcji już dawno wrzuciły odpowiednie foty na blogi:) Zaraz zaraz, ale o jakiej akcji, zapytacie? No dobra, ta figura retoryczna jest tu chyba niepotrzebna, bo pewnie wszyscy od dawna wiedzą, że chodzi o Szafiarską Akcję Rowerową! (Jupi! pierwsza szafiarska akcja, w której udało mi się wziąć udział :D) a na koniec dla porządku dodam, że wszystkie szafiarki na swoich rowerkach możecie podziwiać na blogu Ryfki :)

English: Today we’re doing bikes! Ryfka from Szafa Sztywniary had a brilliant idea about doing a bicycle-themed photoshoot – see for yourself here how many of us liked it:D


Żakiet – H&M
Spódniczka – Topshop (Ebay)
T-shirt – Troll (w czasach gimnazjum mój ulubiony sklep :)))
Butki – Venezia (sporym zaskoczeniem był dla mnie fakt, że naprawdę da się jeździć na rowerze w wysokich obcasach!)
Torebeczka – Navaho (taki rzeszowski sklep z ciuchami „etno”)
Rower – stary, rzęrzący paralityk złożony z części przez mojego tatę – jest mój i cudowny:D

Odpowiedzi: 43 to “LEPIEJ PÓŹNO NIŻ… PÓŹNIEJ?:D”

  1. Szafan Says:

    Buty do kolarzówy odważne, nie powiem – nigdy na takim rowerze nie jeździłam :) Garaże rządzą :)

  2. HoneyBunny Says:

    Jaki masz fajny niebieski rower:D i pieknie sie na niego ubralas:))) ta spodnica to cudo:))
    ja niestety nie moglam wziac udzialu bo roweru tutaj nie mam:(


  3. łoo! mój rower aż się chciał ze wstydu schować w kącie garażu jak zobaczył to niebieskie CUDO! och, i oczywiście cyklistka przeurocza :D)

  4. bo Says:

    Śliczną masz tę torbę.
    A ja coraz bardziej choruję na rower…

  5. Ryfka Says:

    No w końcu! Wiesz ile tu ludzi pewnie zagląda od rana, wypatrując Twojego roweru? ;)

    PS Twoje zdjęcie z kolażu roboczo nazywałam „Wałęsa” :)

  6. jukejka Says:

    rower jak rower, ale spódniczka + żakiet = zakochałam się…


  7. Mnie też Twój rower baaardzosię podoba, wygląda zresztą, że dobrze się trzyma, więc czemu paralityk?
    Wspaniała spódnica i żakiet:)

  8. Marissa Says:

    Świetny ten Twój rower. Fajnie dopasował się do żakietu :)

  9. ★ren Says:

    am liking the muted blue against the muted pink! it’s a really pleasing combination. also it doesn’t hurt that the handles of your bike matches your jacket in the photoshoot too! XDD

  10. cudak Says:

    wałęsa??? eh, niektórych rzeczy nigdy nie ogarnę…
    świetny rower :)

  11. baśka Says:

    kocham tę Twoją torebkę! jest okrytnie oryginalna :D i spódnica.. <333 pozdrowienia!


  12. Ale rower. I te Twoje ładne spódnice, torebki, bluzki, buty :)

  13. Karolina Says:

    Śliczna spódniczka i żakiet- świetnie też dobrałaś jego kolor do roweru:)Super! I o ile dobrze dojrzałam jesteś jedyną szafiarką na rowerze z męską ramą:))

  14. laff Says:

    łoł… fajny rower! Pozdrawiam:*

  15. Gia Says:

    Frędzle!
    Ja też bym nie dodała, ale jest opcja, możesz sama zadecydować o której opublikować post. :)

  16. Lucia Says:

    Spódniczka piękna…a rower rewelacja! Ma naprawdę śliczny kolor :)


  17. Rower Ci pasuje do żakietu,świetny efekt! A żakiet pasuje do wszystkiego innego.Taki smaczek „przedwojenny”,strrasznie mi się podoba.

  18. Magia Says:

    Bardzo fajne połaczenie kolorystyczne

  19. marzymska Says:

    Nie ma to jak szosa ;) kojarzy mi się z „Miastem aniołów”, bodajże Meg Ryan na takim pomykała…

  20. elenalu Says:

    yay for bike themes :)
    you did a great job on your photos !
    cute skirt
    :)

  21. Mo Says:

    really like the color of that jacket !

  22. an. Says:

    uhlallala ;D.
    ejj dawno mnie tu nie było :D:)).
    wgl fajny masz ten pojazd jednośladowy ^^.
    hyyy. Xd.

    :**.

  23. Madzia Says:

    Ale masz fajny rower :D A jeszcze fajniejszy strój do jazdy :D

  24. Karolina. Says:

    Bardzo bardzo bardzo (…) mi sie podoba połączenie tych wszystkich ubrań i kolorow, super, jeszcze rower (to moj chyba fetysz ze kocham widziec dziewczyny ubrane w podnice i bynajmniej nie sportowe buty) :)

  25. an. Says:

    O.
    to ja strzele 25tego komenta ;D.

    o nastepnyjącej treści:.

    :*.

    tadaaaa! Xd.

  26. kirsty Says:

    I love the skirt xoxox

  27. Mo Says:

    hey !! I thought of you this week, i received a beautiful scarf as a present and it made me think of yours :-) btw, you got an award ;-)

  28. Kaja Says:

    dziewczyny, dzięki za wszystkie miłe komentarze i strasznie przepraszam, że tak długo mnie tu nie ma, ale padłam pod nawałem zajęć i żywcem nie mam kiedy się wziąć za blogowanie…

  29. balbinaikofeina Says:

    nagroda u mnie, czeka na Ciebie;)

  30. baśka Says:

    kochana, zostałaś przeze mnie nominowana do nagrody blogowej :) bo prowadzisz bardzo inspirujący blog! <3

  31. Mo Says:

    aa i totally understand! no worries :-)

  32. Marissa Says:

    Gdzie się podziewasz? :D

  33. eda Says:

    I want a vintage bicycle!

  34. jukejka Says:

    a gdzie to koleżanka się podziewa??

    ps. tagnęłam Cię, mam nadzieję że przyłączysz się do zabawy ;)

  35. Haneczkowo Says:

    Nie mogę się nadziwić dlaczego jeszcze mnie tu nie było jest cudownie kolorowo ale takie przygaszone kolory kocham! wielka pozytywna energia:)

  36. Olga Says:

    Oh, that bicycle is simply lovely!!! (well, the owner looks not bad at all either) :P

  37. baśka Says:

    no, kochana, ale już wracamy, wracamy :))
    czekam z niecierpliwością od miesiąca :)

  38. Mo Says:

    it’ s been exactly a month now, hope you’re doing great !

  39. Anku Says:

    aj, ja wiem, że pogoda przebrzydła, ale może wrzucisz coś nowego? ;p

  40. borówka Says:

    rower pierwsza klasa!
    podoba mi się kolor spódniczki!

  41. an. Says:

    czemu tu nic się u Cię nię dzieje?. ;>.
    :*.


  42. Proszę wszystkich o wybaczenie! umieram ze zmęczenia ;D

    Dears, do forgive me! I’m working my head off :(

  43. szafan Says:

    prosimy o powrót :)
    wybaczamy i czekamy :)
    pozdrawiam!


Skomentuj

