NA ZIELONEJ TRAWCE

Maj 1, 2009

Przepraszam, że tak długo mnie tu nie było! Szafowanie jednak strasznie uzależnia i przez te dwanaście dni mojej nieobecności czułam się całkiem łyso:) usprawiedliwię się i wyjaśnię powody, jak tylko dostanę dowody rzeczowe w postaci zdjęć, a póki co  wyciągnęłam znowu mamę w krzaki i obfotografowałyśmy moją pierwszą zdobycz z ASOS. Tę spódniczkę zobaczyłam kiedyś u Nothh i mi się okropnie spodobała! Od razu weszłam na stronkę Asos, obczaiłam kiecę, okazało się, że a) jest przeceniona, b) został ostatni rozmiar, i to pi razy oko mój, więc nie zastanawiałam się długo… i popełniłam szafiarski plagiat:) (ej, a może trzeba było udawać, że to szafiarska telepatia… ;p)

English: Sorry for my prolonged absence! I’m going to explain myself in the next post (actually, as soon as I have all the pictures needed), and now I wanted to show you my first ASOS buy (so you see it’s an important moment:)), which is this black mini skirt, which I actually saw sometime ago on one of our Polish fellow fashion bloggers, Nothh and immediately loved it! And when I checked it out on the ASOS website, the skirt was on sale and they had only one size – mine – left, so I guess I just had to have it:)







No, tym wysypem zdjęć trochę sobie odreagowałam :)))
Spódniczka – ASOS.com
Top – wzięłam z szafy mamy
Sweterek – Benetton (sale)
Nieśmiertelna chusta – H&M
Butki – Venezia
Torebka – Navaho (taki sklep w Rzeszowie z ciuchami etno – tylko jako rasowego sticklera dręczy mnie, czemu nie „Navajo” :))

Odpowiedzi: 33 to “NA ZIELONEJ TRAWCE”

  1. HoneyBunny Says:

    Wow Slicznie wygladasz! Fajne te ‚ludowe’ elementy:)) A spodnica boska!
    A! I w butach sie jeszcze zakochalam:))))

    P.S. Chcialabym umiec robic takie szalone i wesole pozy jak Ty! Ja jakos nie umiem sie przelapac i jestem raczej dosc statyczna;)

  2. gosia Says:

    spódnica super!

  3. balbinaikofeina Says:

    jak sie Panna wyginasz pieknie;D
    taaa, ta spodnica mnie też urzekla;-) swietnie wygladasz, ha! a torbe to masz niczym takie cos jak RobinHood na strzaly;d

  4. Ostoja Says:

    Wyglądasz fantastycznie.
    A ta spódniczka jest śliczna. :)

  5. playacool Says:

    Świetny i bardzo pozytywny zestaw. Taka hippi-happy leśna nimfa :D

  6. Karolina Says:

    Jak dobrze, że już wróciłaś, zdązyłam się zmartwić Twoją nieobecnością;)))
    Wyglądasz ślicznie i tak radośnie:)
    Spódnica jest boska, jak ja kocham ludowe klimaty- już odchorowałam haftowaną spódnicę Elfki, a teraz Ty pokazujesz takie cudo:)Na pocieszenie zakupiłam sobie dziś haftowany łowicki wisiorek :)


  7. Ach, przepiękna ta spódnica. Ja żeby mieć kawałek jakiejś koronki przy dupie to muszę zakładać osobno coś pod spód:(
    Chusta też dość niesamowita^^
    Tylko torebka jakoś średnio mnie zachwyca…
    Ale ogółem super!

  8. baśka Says:

    to mi teraz, proszę Cię, napisz jak się zamawia i co się robi na Asosie, bo nie mam zielonego pojęcia :) spódniczka jest śliczna, a torebka – genialna! oryginał pierwsza klasa! ;D

  9. gacuś Says:

    ślicznie:) czekam na pokazanie światu Twojej cudownej sukienki koncertowej:D
    jest boska!!!
    kiss:*

  10. gacuś Says:

    aha i gdzie to jest?:P

  11. Otóż I.. Says:

    Jakże pięknie się wyginasz ;)
    ..a jakże pięknie się prezentujesz :D
    Kocham folkowe klimaty <3
    Tak, postanowiłam.. ogłaszam wszem i wobec, iż śmiem dodać Cię do Wielbionych ^.^

  12. an. Says:

    ejj :D. fajnie ze masz własnego fotografa i nawet nie musisz za niego płacić :D:)). hyy. ^^.
    doOOOobrze ;D:**.

    hmm. tak taaak :D. fajna ta spódniczaa Xd.
    chociaż nię mój styl :D. Tobie bardzoOOoo pasuje ;).
    i oblookałam gościówe z tą samą kiecą :)).

    :**.
    KONCERTMENKA ;D:*.

  13. an. Says:

    a i…cowboyska torebencja :D:))

  14. nothh Says:

    o prosze :) widze ze zarazilam kogos miloscia do tej spodniczki ;)

  15. Kaja Says:

    dziękuję Wam wszystkim bardzo! no i cieszę się z powrotu na łono szafiarskiej rodzinki ;D

    —> HoneyBunny: kurczę, dzięki! a mama mi mówiła, żebym się nie wygłupiała… ;D
    ale Ty tak ślicznie wychodzisz na zdjęciach, że nie ma co zmieniać!;)

    —> Balbina, Playacool: ale fajne skojarzenia macie!;D

    —> Karolina: ooo, to czekamy na pokazanie wisiorka!

    —> Amateurfashionist: w sumie to ta torebka tu pasuje jak pięść do nosa:) ale jest nowa i nie mogłam się powstrzymać przed uwiecznieniem jej xD

    —> Gacuś i Anulka: ajj dziękuję Wam moje misie pysie!:* Gacuniu, plener to są jakieś peryferia Łańcuta, w sumie już totalna wieś:)

    —> Otóż I…: dziękuję!:) i zastanawiam się, czemu ja jeszcze nie mam Ciebie w linkach:)

    —> Nothh: no po prostu wszystko dzięki Tobie!:D


  16. A mama daje Ci się tak w te krzaki zaciągać?;)Spódniczka jest piękna:))

  17. baśka Says:

    o, to się pokuszę kiedyś na jakąś przecenę na Asos :)) dziękuję za odpowiedź :)
    matura coraz bliżej, wiadomo, ale się nie stresuję. muszę jeszcze tylko poprawić angielski i będzie chyba ok :) pozdrowienia! <3

  18. Marissa Says:

    W końcu jesteś ;-))) Spódniczka świetna, bardzo ładnie Ci w niej ;)


  19. Zachwycające zdjęcia, świetny klimat. Wszystko mi się podoba :)))


  20. I od razu można wędrować po wiejskich drogach. Łaaaaadnie, ale u Ciebie to nie nowina.
    P.S. A jak na mój gust to w rodzimych naszych stronach ludzie myślą właśnie za dużo. Ino o sobie i o pierdołach:>

  21. Mo Says:

    ok im officially FAN of your skirts…& scarfs ;-)

  22. Fretek Says:

    Uśmiecham się do Twoich zdjęć zawsze. Pierwsze dwa są takie, że mam ochotę pirzgnąć to wszystko w diabły i jechać na wakacje. I podpisuję się pod komentarzem Honey Bunny: Ja też strasznie statyczna, chociaż czasem mnie kusi, żeby się wygiąć. To będzie moje nowe wyzwanie!

  23. riennahera Says:

    wow, ekstra, super, wow, mogę tak długo. szalenie mi się podoba, szczególnie te zdjęcia w krzakach :)
    wyglądasz jak ikona mody.

  24. Madzia Says:

    Tobie to się lanie należy za taką długą nieobecność! Ładnie to tak zostawiać mnie bez dawki pozytywnych zdjęć??? Żeby mi to było ostatni raz ;) I wiesz…chyba jesteś jedyną osobą, która wygląda prześlicznie jak się wygina..ja próbowałam wiele razy, ale te zdjęcia zazwyczaj lądowały w koszu :D
    A spódnica jest po prostu przepiękna! Czasami dobrze mieć taką szafiarską telepatię ;)

  25. Szafan Says:

    Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak podróżniczka, chciałam napisać, że w równikowych tropikach, ale może przesuńmy Cię kilka równoleżników na północ :)
    baaardzo podobają mi się kolory.


  26. jaaaaak fajnie :) a wogóle to tak:- 1. Mama Szanowna to mistrz fotograf! 2. boskie pozy, boskie ! 3. strój wyborny i plenerek też 4. fajnie, że wróciłaś ! bardzo pozytywnie się od razu robi :)

  27. Ariella Says:

    Lovely! I love the fact that you look so playful and full of joy in these pictures :) That skirt is indeed perfect on you – lucky girl!

  28. buksy Says:

    spódniczka urocza, jak u andersenowskiej baletniczki ;).

  29. cudak Says:

    kolejna porcja rasowych wygibasów! to jednak trzeba mieć talent i osobowość ;)
    spódnica świetna i całość też, choć w nadmiarze, ale ja tam nadmiar lubię :)

  30. solosetratadevivir Says:

    Spódniczka cudna, ale wygibasy, żywiołowość i bijąca ze zdjęć radość życia dużo lepsze :)

  31. ★ren Says:

    afl;ksdg the first two photos are beautiful! it’s like you’re off adventuring in a magic forest <33

    also, the image on the band of your ASOS skirt makes me think of matching it with your shoes in your orientalist outfit a few posts back! XD

  32. Emnilda Says:

    Sukienka jest mega! Nowoczeny wariant ludowego stroju :)


  33. […] Dine gave me as a “goodbye” present and i just love it, it makes me think of the ones Kaja always […]


Skomentuj

