ZIELONO MI I RADOŚNIE ;)

Kwiecień 18, 2009

Udało mi się dzisiaj wyrwać z aparatem na zewnątrz, i jestem zachwycona – tak jest dzisiaj ślicznie, słonecznie i zielono! W swoich zielonych spodniach prawie wtapiałam się w żywopłot. Zielone spodnie & reszta to zestaw awaryjny, czyli ciuszki, po które sięgam, gdy nie mam co na siebie włożyć. Moja mama, patrząc na te zdjęcia, stwierdziła, że nie wie, o co cała ta heca, bo wyglądam zupełnie normalnie:) no dobrze, niech będzie, w końcu szafiarki czasem też ubierają się jak ludzie, tak? :D

English: It’s soo lovely outside! I really feel part of nature, especially in those green pants, melting into the background:) This is an outfit I always wear when I’m desperate and have no idea what to put on – pants from Zara, bought on sale, a suede jacket from Sinequanone, and a white shirt from Promod, which I have been wearing all the time recently anyway!




Zamszowy żakiet – Sinequanone (sale)
Zielone marmurki, które chyba nie wyglądają na marmurki – Zara (sale)
Koszula – Promod
Chusta, której nigdy mi nie dość – H&M
Butki – Venezia

Odpowiedzi: 36 to “ZIELONO MI I RADOŚNIE ;)”

  1. jukejka Says:

    czy ja wiem,czy normalne…..takiego żakietu to ja na przykład jeszcze nie widziałam ;) wyglądasz super, strasznie mi sie podobają te spodnie ;)

  2. Marissa Says:

    O tak, takiej chusty nigdy za wiele :) Super są te zielone spodnie!

  3. baśka Says:

    jak ja Ci tych ‚pantsów’ zazdroszczę! :D są nieziemskie! cała dziś w ogóle wyglądasz nieziemsko, bo uwielbiam takie zestawy, gdzie prostota mówi sama za siebie :) udanego weekendu!


  4. Nic dziwnego, ze nie masz dosyc tej chusty, jest przepiekna!

  5. Kata Says:

    pogoda dziś dopisała, a chusta rewelacyja.

    mam pytanie odnośnie twoich butów. planuję kupić buty tej firmy i zastanawiam się czy są one wygodne.

  6. gosia Says:

    spodnie są bardzo fajne :) a chusta wiadomo…..pasuje do wielu zestawów :)
    fajne zdjęcia !

  7. Kaja Says:

    dzięki dziewczyny! od razu się człowiek czuje oryginalniej ;)

    —>Kata: hmm to tak… mam strasznie wrażliwe stopy, a w tych butach jakoś chodzę bez problemu (już nie mówiąc o tym, że to są moje pierwsze w życiu buty na tak wysokim obcasie – tutaj nie widać, ale mają 10 cm). Mam jeszcze jedną parę butów z Venezii, takie trzewiczki, i musiałam je rozchodzić, na początku mnie strasznie obcierały, ale teraz się ładnie dopasowały do stopy i też są wygodne. Także w sumie chyba wychodzi na to, że polecam, chociaż nigdy nic nie wiadomo… :)

  8. Kata Says:

    *tam miało być napisane rewelacja, nie wiem skąd wzięło się tam y.

    faktycznie nie widać tych 10 cm, myślałam, że mają tak z 4 ;) to dziękuję za informację, czuję się teraz bardziej zdecydowana.

  9. aggaton Says:

    genialna chusta! aż nie mogę się napatrzyć. pozdrawiam ;)

  10. Fretek Says:

    Jakieś dwa tygodnie temu ubzdurałam sobie, że to, czego mi brakuje, to zielone spodnie, zielone koniecznie. Porzuciłam w końcu ten pomysł na rzecz spodni a’la worek i byłam przekonana, że takie mi się marzą, nie żadne zielone. Właśnie mi się z powrotem odmieniło. Denerwujesz mnie :)

  11. nothh Says:

    chusta jest idealna zakochalam sie po prostu!! no i spodnie maja ciekawy kolorek :) pozdrawiam


  12. fajne te normalne spodnie :) ależ mi się chce obcasów jak takie ładne buty widzę… śliczne zdjęcia :) a chusta to wogóle jest idealna i zazdroszczę niezmiennie… ps widzę, żena szczęście nie udało się nam zabrać ładnej pogody ze sobą!

  13. Mo Says:

    thanks ! i LOVE those pants ! i love green !

  14. Ambroisine Says:

    I love your scarf, the prints & colors are great !! Where did you got it ? I like the green jeans a lot too :)

  15. eV, Says:

    ejj!. ;D.
    alę zioloniasto noOO!.
    fajowicznie ;D:)).
    ejj. chyba sobie ukradne zdj i wrzuce do siebie na bloga i pochwalę się zeto moja kumpela ^^.

  16. Kaja Says:

    —> Asia: właśnie, na szczęście zostawiłaś nam trochę tej ładnej pogody!:D

    —> Ambroisine: thanks! the scarf is from H&M:)

    —> Evidentna: ahh będę zaszczycona!:D :*

  17. Szafan Says:

    Ale wiosennie! U mnie niebo dzisiaj płakało, ale potem przestało, bo spotkały się szafiarki ;)
    Koszuli zazdroszczę po raz pierwszy, a w temacie chusty to już recydywa. Fajnie ją wiążesz (zawijasz?) – jakiś trik?

    p.s. Kaja, Ty to jednak szpiegiem z krainy nie-deszczowców jesteś, prawda? [nie jest to aluzja do Mamma Mia ;)]

  18. Kaja Says:

    —> Szafan: nakryłaś mnie! czyżbym zdradziła się po (nie)profesjonalnym sposobie, w jaki wychynęłam zza krzaka (zatapiając sobie przy tym obcasy w ziemi)?:D a chustę to po prostu składam w trójkąt i dwa rogi „przy podstawie” [:)] przekładam sobie na krzyż z tyłu, tak klasycznie:) jeden z tych rogów się schował na pierwszym zdjęciu, więc może dlatego wygląda trochę inaczej;)
    Aha, a tego spotkania szafiarkowego to ja Ci z kolei zazdroszczę, i to bardzo! Chciałam się wybrać, ale nie dałam rady… ale za to czekam na fotorelację!:)

  19. Gia Says:

    Przykro mi to stwierdzić (choć nie, nie jest mi przykro)ale nie wtopiłaś się w żywopłot. Spodnie są genialne! A taką chustę to chyba każda z nas chciałaby mieć.

  20. an. Says:

    jak ja się ubieram??.
    hohohoho.
    nię przebijam panny Kajosławy ^^.
    przecież. :D:PP.
    dodam dodaaam :D.
    tylko…hmm. :D. noo!.
    ejj pani ma niedługo 2o c`nie?. ;>.

  21. Karolina Says:

    Super wyglądasz w tych spodniach – cały zestaw rewelacyjny, chusta, nie raz już przeze mnie podziwiana, fajnie ożywia całość:)

  22. miszona Says:

    wiesz, na pierwszy rzut oka myślałam że te spodnie są zrobione z materiału przypominającego aksamit.
    Świetna chusta :)


  23. Ten żakiet jest cud,miód i orzeszki! Zwłaszcza żakiet,ale spodnie też.Nie wyglądają bardzo marmurkowo,ale to dobrze,bo bardziej szlachetnie.


  24. Ładnie, ładnie, ładnie, ładnie, ładnie, ładnie. Tutaj ciągle jest ładnie:)

  25. elenalu Says:

    the pants are awesome i’ve always wanted colored pants like that but i never seem to look right in them! i think its my height or maybe cause im hippy! i dont know but at least i get to see others rock them!
    hope you will have a lovely week :)

  26. Charlotte Says:

    Love the colour of those trousers! :) x

  27. Ariella Says:

    Seriously, you make me so so jealous seeing those springy pictures. Here it just keeps snowing and it’s all slushy and horrible.

    Anyway, I like your outfit a lot – esp. that lovely white shirt!

    Have a good day, dear :)

  28. HoneyBunny Says:

    Wygladasz swietnie, jak zawsze! A w tej chuscie to sie zakochalam:))))Tez uwielbiam zdjecie na dworze..calkowicie inaczej wygladaja jak jest slonecznie:) w niedziele bylo u mnie pieknie dlatego tez mala sesja sie odbyla na swiezym powietrzu;))

  29. Otóż I... Says:

    Cała stylizacja mega-pozytywna.
    Przebojem jest szal.. i zielone spodnie lubię xD

  30. LiL. Says:

    ta chusta jest przeboska!!!! i zielone spodnie są wspaniałe :))

  31. ★ren Says:

    I see you’re wearing your heels everywhere you go! XDD Love the shade of your pants– it also looks really comfortable! Aaaand I must research more ways to wear a scarf because the way you tie it here it looks like it was sculpted and not boring at all!

  32. Madzia Says:

    Ocknęłam się, że dawno u Ciebie nie byłam i dobrze że zajrzałam, bo żyłabym w nieświadomości, że był nowy zestaw :D Bardzo fajne spodnie i bluzeczka :D Też lubię wyglądać normalnie i zwyczajnie – spodnie i t-shirt :D Tak w końcu najwygodniej :D

  33. an. Says:

    :**. ejj!. możeby tak jakieś nowości ?? :**.

  34. Kaja Says:

    thanks everyone!:*
    btw, sorry for the lack of updates, but I’ve been terribly busy recently and I am going to stay so till the end of next week, so I’m doing my best to keep away from my PC, as blogging is too dangerous a distraction!

    —> An. i właściwie wszyscy: przepraszam, ale na razie nic nowego nie będzie, mam w tym tygodniu okropnie dużo pracy i trzymam się z daleka od kompa, niestety na razie nie mogę sobie pozwolić na blogowe przyjemności :( ciumasy!:*

  35. C.Elizabeth Says:

    That scarf is splendid! It adds so much to your outfit!

    C.Elizabeth

  36. HoneyBunny Says:

    to czekam az bedziesz miala czas :))


Skomentuj

