ZORIENTOWANA NA ORIENT :)

Kwiecień 14, 2009

Ostatnio gdzie nie wejdę, tam pieluchy i turbany!;) pomyślałam sobie, że ja też tak chcę – a więc, Ladies & Gentlemen, prezentuję moją własną pieluchę! Zakupioną jeszcze w zeszłym roku. Bluzka jeszcze starsza, ale zupełnie nienoszona – wybaczcie mi, że jest tak obciachowo wymięta, wygrzebałam ją z dna szafy! Ale koniec końców będę musiała złapać za żelazko, bo dzisiaj wieczorem w niej wychodzę:) Btw, cieszę się, że nie uznałyście tego mojego pokoju za zły pomysł, bo jak na razie nie mam okazji do wybrania się na spacer z aparatem…

English: This Orient-ed outfit is the result of my endless browsing of ashion diaries. I’ve noticed some lovely harem pants-turban-beads-and-stuff outfits on a couple of Polish sites recently and I liked them so much I immediately started thinking, where are my harem pants!? Well, I found them and here I am, pretending I can do yoga! Btw, thanks for all the nice words about my room, I’m glad you like it, because as far I’ve had no occasion to go outside with my camera, despite the weather getting better…




Bluzka – Zara
Pielucha – Promod
Kamaszki krakowiaczki – Cepelia, własność mojej mamy, mają chyba z piętnaście lat:)
Kolczyki – któryś India shop w Krakowie

Odpowiedzi: 28 to “ZORIENTOWANA NA ORIENT :)”

  1. Ambroisine Says:

    You look lovely, yellow suits you very well and the pant is gorgeous, where did you find it ? I like a lot your room :)

  2. baśka Says:

    wow! szaleństwo :D świetne fotki i pozy xD
    bluzka ma taki kolor, że aż mi się zachciało od razu zakupić coś takiego właśnie żółtego. jest cudny!

  3. Ryfka Says:

    Idealnie od a do z. Nic a nic bym nie zmieniła. Bambosze są po prostu zawodowe!

    PS Patrząc na Twoje zdjęcia, stanowczo stwierdzam, że muszę coś zrobić z wystrojem swojego pokoju. Zazdrość matką wynalazku ;)

  4. riennahera Says:

    jesteś rewelacyjna. nic dodać,nic ująć.

  5. joanka Says:

    super! kolor bluzki jest piękny cala reszta świetnie skomponowana a ciżemki przywołały moje wspomnienia bo też kiedyś takie miałam!!chce jeszcze raz

    bosko wszystko pozdrawiam ciepło i słonecznie

  6. nothh Says:

    fajne fotki :)) spodnie sa swietne

  7. Kaja Says:

    dzięki dziewczyny!:D

    —> Ambroisine: merci beaucoup!;) the pants are from Promod:)

  8. Marissa Says:

    Ach ślicznie wyglądasz, zdecydowanie pasuje do Ciebie orientalny styl :)

  9. gosia Says:

    świetne wygibasy i trafne ujęcia :)

  10. cudak Says:

    wszystko tak jak trzeba: formy, kolory, wzory (bamboszki) współgrają idealnie.
    ps ja też przy „drzewie” tracę równowagę, zawsze!


  11. ło mamo! jak fajnie! wszystko mi się podoba a paputki posiadam podobne, równie wiekowe :) a Twój pokój jest zachwycający aż się czuje pozytywną & twórczą energię …

  12. szafan Says:

    świetny klimat!

    myślałam nawet, że okrasisz wpis jakąś jogińską myślą ;)

    co do pokoju, bo jeszcze kilka wpisów a już całkiem zzielenieję :), ale podobno w tym kolorze nawet mi znośnie :D

  13. Ariella Says:

    Sweetie, you look like you could step right into a bollywood film or something! Haha, I like the outfit a lot.

    Yes, my boyfriend is an Israeli… and yeah, I think we’ve done quite well with the long-distance so far, but I don’t think either of us can handle it much longer, so hopefully we can move together soon.

  14. Karolina Says:

    Pieknie w szczegółach i w całości, bluzeczka cudowna, kolczyki, spodnie- brak słów, poza tym jestem pod wrażeniem wnętrz w Twoim domu, mają niezwykły klimat:)

  15. Lucia Says:

    Ja nadal nie mogę wyjść z zachwytu, patrząc na Twoje zdjęcia. Są genialne :) A co do pokoju – to bardzo dobry pomysł. Wszystko się ze sobą świetnie komponuje…

  16. elenalu Says:

    yes i think this is a lovely color for you and you did a good job on the posing ;)

  17. Mo Says:

    yellow looks great on you !

  18. jukejka Says:

    ale super, te pieluchy jakoś do mnie nie przemawiają, ale Twoje byłabym w stanie założyć :)

  19. Gia Says:

    nie lubię pieluch, ale na Tobie wyglądają uroczo, wyglądasz jak buddystka. pokoju wprost zazdroszczę!


  20. Wyśmienicie. I zapewne przewygodnie. Muszę jednak podkreślić, że bardziej niż zarowsko-promodowskie elementy zauroczyły mnie kamaszki. Patriotycznie:)

  21. HoneyBunny Says:

    Pieknie! cudowna ta bluzka i jej kolor..bardzo Ci pasuje:) no i pierwsze zdjecie najbardziej przypadlo mi do gustu:))))))

  22. Mo Says:

    aa i just „saw” you „spy” me ;-) I’m flattered ;-) I tried to update a little I’ll do my best this week !


  23. Fantastyczny zestaw!Kolor koszulki i fason barrrdzo soczysty.

  24. Fretek Says:

    Orient + Cepelia?
    Uwielbiam Cię :D

  25. C.Elizabeth Says:

    I really like that yellow top! =)

    C.Elizabeth

  26. ★ren Says:

    asj;sdka your top and earrings look perfect on you! I think the embroidered shoes set off the fun harem pants well too!

  27. Bastet Says:

    rewelacja!!! Wszystko mi się podoba! Idealne połączenie krojów (bluzka i pielucha ;))!

  28. Emi. Says:

    Świetne ! ;x


Skomentuj

