ALE JAJA!

Kwiecień 11, 2009

Miała być Super Sesja Świąteczna z moimi psiółami i święconką, ale wszystko zepsuła pogoda. Nie no, deszcz w Wielką Sobotę? Psióła Nr 1 podśmiewała się ze mnie, że mży, a ja w sandałach. Pomimo wszystko korciło mnie, żeby coś tu dodać, więc wklejam zdjęcia z Drugiej Eksperymentalnej Sesji Domowej (tym razem przeniosłam się do swojego pokoju). Obcasy widać tu trochę lepiej, ale chyba dalej  niedokładnie, ale za to chciałam Wam pokazać jeden ze skarbów z maminej szafy, mianowicie prawdziwie wintydżową, bo ponad dwudziestoletnią jedwabną sukienkę z Mody Polskiej. Strasznie takie lubię! W każdym razie, życzę Wam wszystkim wesołych szafiarskich świąt!;D

English: All my friends came home for Easter and we had a Huge Easter Photosession planned, but the weather spoiled everything! It’s raining, and so I had to do another home photoshoot;) the dress I’m wearing belongs to my mum and is over twenty years old, and I love it to pieces! Anyway, Happy Easter to you all!



Necklace detail

Sukienka – Moda Polska:)
Butki – Venezia
Wisiorki – Ji Ji Kiki

Odpowiedzi: 30 to “ALE JAJA!”


  1. Nie ma to jak jedwab. Bardzo ładna sukienka. Masz ślicznie urządzony pokój:)
    Wesołych Świąt!

  2. joanka Says:

    sukienka bardzo ładna a jeszcze bardziej podoba mi sie twój pokój:)

    pozdrawiam i wesołych!!


  3. Wesołych! Wintydżowy pokój boski, sukienka cudna! Mamine szafy to jest to! & straszliwie podobają mi się takie ‚zebrane’ rękawki…

  4. baśka Says:

    zachwyt nad butami po raz kolejny i nad sukienką bodajże po raz pierwszy :))
    i tak na marginesie napiszę, że masz niezwykły, cudowny i klimatyczny wystrój domu! zazdroszczę :))

  5. jukejka Says:

    Slicznie wyglądasz. Wesołych Świąt!!!

  6. cudak Says:

    jest krem nivea na szafce nocnej ;) świetna sukienka a wisiorki też niczego sobie.

  7. Madzia Says:

    Oż kurczę! Jaki Ty masz pokój :O Jestem zszokowana jego pięknym, stylowym i gustownym urządzeniem! Ty to masz styl! I porządek ;D
    Sukienka ładniutka, ale najbardziej urzekł mnie (oprócz pokoju) KUCYK :D Przeboski i już marzę, żeby mieć takiego :D
    Swoją drogą jaki deszcz? U mnie słoneczko świeci od rana :D ale zdjęć z koszyczkiem też nie mam..nawet nie pomyślałam o tym ;) Więc się nie martw, nie jesteś sama ;)
    Wesołych Świąt ;)

  8. Calineczka Says:

    Przepiękna sukienka, wyglądasz ślicznie i uroczo! Bardzo dobrze, że padało! Dzięki temu można podziwiać wnętrza Twojego domu :) a jest bardzo ładny muszę przyznać :)

  9. Karolina Says:

    Ale skarb, cudowna!!! Na razie ją oglądałam na przedpotopopwym monitorze u teściów, ale jak wrócę do domu na pewno jeszcze bardziej mnie zachwyci:)Wesołych Świat

  10. Marissa Says:

    Sukienka jest rewelacyjna, świetnie się w niej prezentujesz! A jaki Ty masz boski pokój! :)))

  11. Weronika Says:

    Dziewczyno – swietny pokoj! Od razu rzuca sie w oczy ze jest na stylu.. bosko.

  12. gosia Says:

    masz cudowny pokoik,osobiście wolę wnętrza nowoczesne,ale Twój „ma to coś ”
    musisz częściej robić tam sesje :)

  13. Kaja Says:

    dziękuję Wam bardzo, bardzo, i za komplementy na temat pokoju!:) przyznam się Wam, że zrobiło mi się bardzo miło, bo urządzanie wnętrz to takie moje małe hobby, którym zajmuję się całkiem nieprofesjonalnie, ale z dziką przyjemnością:):)

    —> Cudak: kurczę, przedarłaś się przez te moje długaśne wynurzenia? :D

    —> Madzia: przed zrobieniem fotki trochę posprzątałam… :D a poważnie, to ten mój pokoik jest taki tyci, że nie mogę mieć w nim bałaganu, bo wtedy byłaby totalna klaustrofobia:)

  14. Gia Says:

    sukienka jest świetna.
    e tam, jesteś oryginalna, zaraz rozgrzeje dyskusja ‚kto od kogo zgapił’, nie no.. może nie.. ;)
    wesołych świąt!

  15. balbinaikofeina Says:

    pal licho piękną sukienkę, swietne sandaly i sliczna modelke!

    Kiedy ta modelka posiada taki piekny pokoj! Oh ja o takim starodawnym,stylowym zakatku zawsze marzylam! po prostu…y, jak zwykle brak mi slow, bo dech zaparlo! Ale namawiam Cie do czestych sesji w Twoim Królestwie!
    swiateczne-wyswiecone zyczenia sle Balbina!

  16. nothh Says:

    piekna sukienka

  17. Ariella Says:

    You look so lovely, sweetie. I love the dress and that amazingly cute necklace… and the room you’re in (is it yours?) is so pretty.

    I hope the weather will be nice soon so you can take photos outside!

  18. ★ren Says:

    You look so sophisticated! I love how the material of the dress looks to me like it’s light and soft and very comfortable to be in, plus your necklaces are charming <3

    What are your parents’ secrets to keeping their decades-old stuff in such good condition?!?! XDD

    Oh and Happy Easter! :DD

  19. Otóż I... Says:

    Te Twoje Sesje Modowe coraz ciekawsze :)
    Moda Polska.. ach – u mnie chyba nic się nie uchowało po maminych porządkach na strychu :(
    .. pięknie wyglądasz – a sukienka jest istnym skarbem :]

    Pozdrawiam, całuję i heej xD
    … i jeszcze dziękuję xD

  20. marzymska Says:

    Najlepsza sesja we wnętrzu od bardzo dawna! Deszcz miał jednak nosa ;) Twój zestaw jest perfekcyjny (rzadko to mówię!). A na taki fotel-ludwika poluję już od dawna, tylko w wersji czarno białej :-)

  21. Ryfka Says:

    Ale masz fajny, przytulny pokój! A kiecka jest cudna, tylko ja bym ją ciachnęła „w kolanko” :)

  22. kasiaczek Says:

    Kiecka jest boska! I wisiorki rewelacyjne!

  23. Szafan Says:

    jak dla mnie obcas, to prawdziwy gigant ;)

    piękna sukienka, powtórzę też refren o pokoju – bardzo fajnie urządzony.

    wesołych!

  24. elenalu Says:

    you look gorgeous in that! and i adore your room!

  25. miszona Says:

    masz bardzo ładnie, oryginalnie urządzone mieszkanie :)

  26. Otóż I... Says:

    No, no, no… samoocena wzrosła ^^

    (radość) *.*

  27. Otóż I... Says:

    .. i przyznaję, że z wzajemnością – z dnia na dzień odnajduję coraz więcej atutów w Twojej osobie :]

    Toczmy się więc wspólnie xDDD

  28. HoneyBunny Says:

    Swietne zdjecia! slicznie wygladasz:)

  29. Emnilda Says:

    Tak patrzę i parzę i nie mogę się napatrzeć na Twój pokój. Baaaardzo stylowy:)


Skomentuj

