RASOWY VINTAGE

Kwiecień 4, 2009

Po tym tytule chyba spodziewałyście się czegoś innego! Otóż rasowy vintage w tym poście reprezentuje nic innego, jak dwudziestoparoletni Volkswagen Bus mojego tatusia – tym razem to on posłużył mi za dobrą fotograficzną wróżkę. Tzn. tato, nie bus :)) ciuchy za to nie są ani trochę vintage, wszystko nowe (z wyjątkiem spódniczki z Topshopu, ale to w sumie też żaden vintage, tyle że z Ebaya), a tak naprawdę w tym poście chodzi o to, że chciałam się pochwalić swoimi nowymi, niebotycznie (jak na mnie) wysokimi butkami, które są zaskakująco wygodne! Ok, „wygodne” to może za dużo, ale udało mi się już w nich wytrzymać cały jeden wieczór bez większych konsekwencji!! Być może nie rozumiecie mojej ekscytacji: mam BARDZO wrażliwe stopy i do tej pory unikałam obcasów jak ognia…

English: If you’re wondering at the post title, obviously the clothes I’m wearing today aren’t the teensiest bit vintage at all, the title is all about the car! It’s a 20 year old Volkswagen Bus which belongs to my dad, who took pains to get a good photo of me today:) I’m very excited about the shoes I’m wearing, they’re the first pair of really high heels I bought for everyday use and are, suprisingly, quite comfortable! Up till now I did my best to avoid high heels because my feet are extremely sensitive, and I’m really happy I found a pair I can walk in, because I was so envious of all the girls who have no problem with going around in high heeled shoes and look so fab!;)



Tunikosukienka – Pull & Bear
Spódniczka – Topshop (Ebay)
Rajstopy – Gatta
Buty – Venezia
Apaszka – szkoda, że nie zrobiłam zbliżenia, to jest ręcznie haftowane cudo, które pewni Portugalczycy przywieźli mojej mamie prosto z Madery:)

Odpowiedzi: 29 to “RASOWY VINTAGE”

  1. Rysia Says:

    Tuniczka śliczna,ma fajne „motylkowe” rękawki :)


  2. Ale rajstopy! Piękność.

  3. Madzia Says:

    Fajny ten samochodzik :D Pomalować go tylko w kwiatki i gotowy hipisowski busik, którym można wybrać się do Jarocina :D
    Co do wrażliwości stóp to znam ten problem :D Dlatego nie lubię kupować butów, bo to się wiąże z rozchodzeniem butów, czyli początkowymi odciskami i obtarciami, czego nie znoszę..a w obcasach boli stopa i nie wygodnie, nie można szybko chodzić..same minusy, ale jest jeden najważniejszy plus. W obcasach się pięknie wygląda :/ A Ty w tych obcasach tak właśnie wyglądasz :D DO tego cudna spódnica nad którą już się zachwycałam i tunika, ahh prześliczna :D
    Pierwsze zdjęcie cudne! Pozdrawiam ;)

  4. Mo Says:

    adorable ! love the outfit !

  5. riennahera Says:

    zwykle mi się podobasz, więc średnia to odmiana :)

  6. gosia Says:

    ale ładnie wyglądasz

  7. baśka Says:

    jakby to powiedział mój znajomy: zajebioza! ;D
    świetnie wyglądasz i widzę, że dziś jesteśmy obie w motylkowych rękawkach :D świetne, cudne połączenie wzoru rajstop z delikatnością spódniczki i surowością czerni! i te buty…!

  8. balbinaikofeina Says:

    miód.

  9. Kokarda Says:

    no to jest samochód? ta tunikosukienka to jakoś z aktualnej kolekcji jest? bo ślicznie wyglądasz!

  10. Kokarda Says:

    po chwili doszłam do tego, że to jest osobno sukienka i apaszka, a nie jedna sukienka czarno-biała. mów mi chodząca spostrzegawczość.

  11. ★ren Says:

    Oh my goodness the first picture is STUNNING! I love how soft your outfit looks against the ashen background here, but the plaid leggings just complete the whole flair outfit <333

    o_O for being 20 years old, your dad’s bus still looks in good shape!

    And congratulations on getting a pair of comfortable heels! I get that problem too so I know how you feel! :DD


  12. pięknie! wiosennie a wręcz letnio??? ja też poszukuję jakiś wygodnych obcasów… a te rajstopy to jest TO! ps ja się relaksuję w Ojczyźnie… w końcu ktoś musiał wiosnę przywieść !!! pozdrawiam ciepło i wracam do urlopowania się…

  13. elfka Says:

    Powodzenia z obcasami, ja też próbuję nosić wyższe. Jaka wysokość?

  14. Marissa Says:

    Ale ślicznie wyglądasz! Cudne rajstopy i ja też poluję na jakieś buty na wysokich obcasach ;))

  15. Kaja Says:

    dzięki wszystkim za miłe słowa!:)

    —> Madzia: zawsze go chciałam pomalować!:D no a z tymi obcasami to właśnie tak jak piszesz, po prostu droga przez mękę, ale czego się nie robi…? :))

    —> Baśka: czyli szafiarkowa telepatia? ;D

    —> Kokarrda: kupiłam tę tunikę w zeszłym roku na wakacjach, i w rzeczy samej to białe coś to jest występująca osobno apaszka:)

    —> Ren: thanks!! I’ll pass all that on to my dad, he’ll be proud!;D

    —> Elfka: 10 cm, ale są na dwucentymetrowej platformie (tak się na to mówi?;p) :)

  16. Gia Says:

    znam ten ból. łączę się w bólu;)
    świetna stylizacja! do tej pory nie trawiłam rajstop w kratkę,ale Ty dobrałaś je idealnie. świetna spódnica, jestem ciekawa jaki ma stan:)

  17. Gia Says:

    trochę brak sensu w pierwszych dwóch zdaniach, wybacz ;)

  18. Ambroisine Says:

    Well your dad made great pictures ! I love the first one :)
    Your outfit is really nice, I love the tights with the skirt and those heels looks gorgeous..It’s hard for me too to find high and comfortable heels.. kisses !

  19. Szafan Says:

    Aaa obcasy atakują!
    fajny zestaw, podobają mi się twoje multiwarstwy.
    No i energia :)

  20. Ariella Says:

    Sweetie, you look fabulous from head to toe. I absolutely LOVE this outfit… the colours, the shape, everything!

    I hope you are well!

  21. miszona Says:

    Podobają mi się rajtki :) mam mnóstwo różnokolorowych ale jeszcze nigdy nie kupowałam we wzorki, pora to zmienić!

  22. Karolina Says:

    Swietnie połączyłaś bombkową tunikę z szeroką spódnica, nie spodziewałabym się, że tak dobrze może to wygladać:) Tradycyjnie superrajstopy!

  23. Ariella Says:

    Yes, absolutely. It is so much nicer visiting people and experiencing a country a culture that way, instead of in a completely touristy way. I hope you are well, dear!

  24. LiL. Says:

    wspaniały strój, te kolory, rajstopy – super! :)

  25. laff Says:

    ale masz rajtuzy przefajowe ^^

  26. elenalu Says:

    gorgeous girl :)
    elenalu

  27. HoneyBunny Says:

    pieknie wygladasz!:) sliczna ta spodniczka i rajty:D a buty tez wydaja sie byc swietne tylko nie widac ich za bardzo:) moze jakies zblizenie?:D

  28. mondaywalk Says:

    wyglądasz świetnie. i nawet te rajstopy, które do tej pory mnie odrzucały, prezenty się super.

  29. Kata Says:

    prezentują się*


Skomentuj

