W CZASIE DESZCZU DZIECI SIĘ NUDZĄ

Marzec 28, 2009

Właściwie to nie powinnam się nudzić, tylko porządnie ćwiczyć na skrzypcach, ale… ;) miałam wynaleźć jakiś dobry sposób na zdjęcia w domu, i postanowiłam się zainspirować TYMI zdjęciami z Sea Of Shoes. W związku z czym wyposażenie mojego pseudostudia fotograficznego uległo rozszerzeniu o parawan, fotel, kilka poduszek i tkaninę, która normalnie zastępuje mi drzwi do sypialni. Domowe zdjęcia mają jedną dobrą stronę, mianowicie – nie muszę się sugerować pogodą (ani wygodą;p) w kwestii doboru butów! 

Od dawna marzyła mi się bluzeczka trącąca klimatami vintage, najlepiej z okrągłym kołnierzykiem, takim „peter pan collar”. Przeczesywałam różne allegra i ebaye, ale żadna z widzianych tam bluzek nie rzuciła mną o ścianę… aż w końcu znalazłam tę, w przyjemnym kolorze, w odjazdowe kropeczki i z moim upragnionym okrągłym kołnierzykiem, i to w sklepie, do którego wchodzę chyba raz na rok – w Greenpoincie! Natomiast spódnicę znalazłam zeszłego sierpnia w H&M, kupiłam, ale nie nosiłam dobrych parę miesięcy, bo nie wiedziałam, z czym. Aż tu pewnego razu wchodzę sobie ja do Only Shallow i widzę MOJĄ SPÓDNICĘ! Wkurzyłam się i stwierdziłam, że czas odkurzyć tę kieckę:)

English: My studio equipment is growing! Inspired by THESE photos from Sea Of Shoes. I’m wearing a skirt from H&M, a blouse from Greenpoint (it has a lovely peter pan collar, I was looking for such a blouse for ages!), Topshop tights and high heels from Venezia. I don’t wear these shoes often though, I usually save them for big occasions ;D


Bluzeczka – Greenpoint
Spódnica – H&M (ma nawet kieszenie :D)
Rajstopy – Topshop
Butki – Venezia
Bransoletki – Solar (ukradłam mamie)

Odpowiedzi: 30 to “W CZASIE DESZCZU DZIECI SIĘ NUDZĄ”

  1. baśka Says:

    spódnicę pamiętam jeszcze z poprzedniego Twojego bloga :) zachwycam się nią od wtedy, bo jest idealna! kieszenie, wysoki stan, świetny krój.. a z tymi rajstopami – idealny ideał! :D

  2. gosia Says:

    spódnica rewelacja,naprawdę szkoda,że nie nosiłaś jej tak długo,ślicznie wyglądają z tymi rajstopami.
    a studio fotograficzne wyszło CI super!


  3. Wyglądasz zjawiskowo. Świetny klimat i świetny zestaw :)))

  4. Ostoja Says:

    Świetny zestaw.
    I piękna spódnica. Mam ochotę na podobną. :)


  5. Mniejsza o stylizację,ale ten parawan!! Boski!! Chcę taki!!:D

  6. Kokarda Says:

    zakurzyć TAKĄ spódnicę? niewybaczalne! śliczne meble!


  7. a ja się chciałam już rozwodzić nad poprzednim postem a tuuu oooo nowy ! studio pierwsza klasa :) spódnica cudna! och, achhh jaka Ty jesteś śliczna :) i te rajstopy… i wogóle parawan, i siedzisko, co go kawałek widać, cudne… bosko, bosko… ps dziś się zabieram do odpowiadania z ‚tagowania’ :)

  8. Fretek Says:

    Ja tam się nie znam, ale Twoja wersja tła podoba mi się o wiele bardziej, niż inspiracja. A słuchaj, co to jest to niebieskie, co trzymasz? :)

  9. Mo Says:

    damn… same here !! ;-) and lovely studio

  10. ★ren Says:

    All those prints are lovely! Your studio is getting more and more elaborate it’s awesome!
    I like how your pink tights transform the outfit into something fun :D

  11. cudak Says:

    pomysł niezły, ale na takim tle, to trzeba by w burce zapozować ;)
    ps. piękna tkanina w tle.

  12. Madzia Says:

    Osz kurka! Zaczynam Ci zazdrościć tego studia i robienia zdjęć w domu. Ja próbowałam na tysiąc sposobów i nie mogę znaleźć dobrze oświetlonego kąta, albo wolnej ściany :/ I jakie Ty masz meble!! Jak z pałacu ;P Pewnie wyniosłaś z zamku, przyznaj się ;P Bardzo stylowe! A Ty wyglądasz prześlicznie. Spódnica przecudna – powinnaś dostać klapsa za to, że tak długo leżała samotnie, do tego rajstopki, bluzeczka – wszystko bajka :D

  13. Marissa Says:

    Spódnica jest genialna, widziałam już ją parę razy na różnych blogach i ciągle się zachwycałam. Nie mogę uwierzyć, że u ciebie przeleżała w szafie te kilka miesięcy! :)))

  14. Kaja Says:

    thanks everyone!:D

    —> Fretek: a to jest taka jedwabna chustka na szyję, o tak wzięłam, żeby było weselej ;D

    —> Madzia: no pewnie, w końcu w końcu dużo w zamku bywałam, no to grzech nie skorzystać… :D a tak na serio, to to jest moja jedyna dobrze oświetlona ściana w mieszkaniu, i podzielam Twój ból – też się strasznie nabiedziłam, zanim coś mi tu wyszło! ech, ciężkie życie szafiarek… :)

  15. BALBINA Says:

    ta spodnica jest przeswietna!
    haha usmialam sie widzac te rozowe rajstopy, bo wlasnie sama sobie zakupilam bardzo podobne;D

  16. marzymska Says:

    <3 świetne zdjęcie. a ta spódnica śni mi się po nocach- nigdy nie udało mi się jej nawet pomacać w h&mie :(


  17. Śliczny strój! I „studio” fajne,jakiś taki orientalny klimat daje.

  18. Otóż I... Says:

    Pseudostudio wyborne :)
    Pięknie wyglądasz :D

  19. Lucia Says:

    Ja lubię takie nietypowe kroje, dlatego ta spódnica bardzo mi się podoba, choć śmiem przypuszczać, że na Tobie wygląda zdecydowanie lepiej ;)

  20. Ariella Says:

    Oh, the background in your picture is so pretty! I like it a lot.

    And the outfit is very cute… I like the blouse and the high waisted skirt (what a nice shape it has!) a lot.

    Thanks for your suggestion. I’ll try to write a post like that when I get home since it would be nicer with pictures and so on.

  21. Karolina Says:

    Spódnica jest boska, szkoda, że tak dawno kupiona, bo już pewnie nie do zdobycia:( piękna bluzeczka. Świetnie ożywiłaś stonowany zestaw fuksjowymi rajstopami. Super!

  22. Mo Says:

    thanks ! and you’re totally right, i heard somewhere that it’s by doing mistakes that you learn !


  23. Ty of course szykownie, ale mnie interesuje, skąd ta tkanina w tle? Bo ja się trochę urządzam i chciałabym takie coś, bardzo!

  24. Ambroisine Says:

    That’s funny you look a lot like Sophie Marceau (it’s a french actress) ! I love the background of your pictures and the skirt with those pink tights is gorgeous !

  25. LiL. Says:

    wspaniały strój :) podobają mi się te kontrastujące rajstopy :) no i jakie ładne tło :D

  26. Gia Says:

    masz talent do ciekawych i rozbrajających tytułów.;)
    bardzo podobają mi się Twoje rajstopki.

  27. elfka Says:

    Niepokoi mnie ta spódnica, nie umiem określić, czy mi się podoba czy nie. Na Tobie wygląda super, zastanawiam się raczej, czy ja bym taką nosiła. Chciałabym ją przymierzyć…

  28. HoneyBunny Says:

    kapitalnie wygladasz! a ta spodnica to marzenie:)) i swietny background!

  29. ALLAS STYLE Says:

    Wspaniała spódnica!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

  30. Podszewka Says:

    Ah marzy mi się ta spodnica !!! ;-)!
    Jak będziesz chciała sprzedać ;-) chętnie się nia zainteresuję ;-)
    Pozdrawiam Podszewka


Skomentuj

