ANIOŁEK Z CIEPŁĄ DUPKĄ

Marzec 27, 2009

Znalazłam sposób na noszenie krótkich spódniczek w zimie! Szkoda tylko, że tak późno;p otóż na wyprzedażach w Benettonie (swoją drogą, czy to możliwe, żeby wyprzedaż trwała tak długo? teraz mają tam -80%) wynalazłam megawąskie spodnie z zabawnej mieszanki wełny, jedwabiu i jakichś sztuczności, które świetnie się sprawdzają w roli legginsów, tylko są o wiele cieplejsze! Niestety nie są zbyt fotogeniczne (musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo prezentują się bardzo ładnie), a zresztą dzisiejsze zdjęcia to jeszcze większa amatorka niż zwykle:)) (ze względu na to, że moja niezawodna foto-mama będzie przez jakiś czas uziemiona w domu, chyba będę musiała opracować jakąś dobrą metodę na domowe zdjęcia… anyway, może przynajmniej moje improwizowane studio fotograficzne, w którym wyposażenie stanowiły dwa prześcieradła, wywoła uśmiech na Waszych twarzach xD)

English: I finally found a good way to wear short skirts in cold weather! Meaning: I found this x-tra warm pair of x-tra skinny trousers on sale in Benetton (don’t those sales last suspiciously long? now they’re selling off things for -80%…)  I’m sorry for the not-so-good pic quality, unfortunately I’m going to have to take photos inside my flat for a while because of a couple of various reasons! I only hope that my improvised studio (equipment consisting of two white linen sheets) will bring a smile upon your face ;D

Sweterek – Terranova (ma bufki na ramionach, tylko nie za bardzo to tu widać)
Spódnica – Zara
Spodnio-legginsy – Benetton (sale)
Butki – Ecco (oczywiście dzisiaj z domu wyjdę raczej w martensach…)

Odpowiedzi: 14 to “ANIOŁEK Z CIEPŁĄ DUPKĄ”

  1. Marissa Says:

    No i fajny znalazłaś sposób ;) świetna spódnica!


  2. Słuchaj, bardzo ładne te spodnio-legginsy. Drogie były?
    P.S. Powalający tytuł posta:D

  3. baśka Says:

    z tym tytułem posta zaszalałaś ;P
    świetny sposób, oryginał! zarówno z legginso-spodniami jak i z prześcieradłem :D wyglądasz świetnie, prosto, świeżo :) tak jak lubię :) pozdrowienia! :)


  4. Nie noo…studio pierwsza klasa:D

  5. Karolina Says:

    Świetne te spodnie, myślę, że sprawdzą się również z jakąś tuniczką, spódnica nieodmiennie bardzo mi się podoba:)NIezłe studio fotograficzne, ale zastanawiam się dlaczego chciałaś zasłonić ten piękny regał z książkami, to też fajne tło:)

  6. Madzia Says:

    hehe :D No i udało Ci się wywołać uśmiech na mojej twarzy :D Ten sposób z prześcieradłem to całkiem niezły patent :D Trzeba będzie wypróbować kiedyś :D I bardzo ładnie wyglądasz :D Spódnica super, pomysł z takimi spodniami również ekstra :D ciepła dupka musi być :D

  7. J. Says:

    Miłe książki.

  8. Kaja Says:

    dzięki wszystkim! dodałyście mi otuchy bo nie byłam na 100% przekonana do zdjęcia i outfitu ;D a ten „aniołek z ciepłą dupką” to hasło, które moja mama pożyczyła od swojej kumpeli z czasów studiów – prawda że fajne?:D

    —> Life Methodology: dokładnie 49,90:) wolę nie myśleć, ile kosztowały przed przeceną ;p

    —> Karolina: dziękuję w imieniu księgozbioru!:D a zdecydowałam się na to prześcieradło, bo na tle tylu różnokolorowych plamek chyba mało widać… :)


  9. Ha,też robiłam ostatnio zdjęcia na dwóch prześcieradłach,a potem obcinalam brzegi świata w fotoszopie,polecam :D.Tytuł notki-bezcenny.Spodnie wyglądają fajnie,ostatnio poluję na legginsy,trza zajrzeć do Benettona.

  10. LiL. Says:

    genialna spódnica :)))

  11. Mo Says:

    as usual now, loving the skirt ;-)

  12. elfka Says:

    Mi się nie podobają legginsy pod spódnicą, ale może to wina ich niefotogeniczności. Tytuł posta bardzo zabawny.

  13. HoneyBunny Says:

    ah pieknie! szczegolnie spodnica!

  14. Podszewka Says:

    Masz na zdjęciach moją miłość i słabość czyli dużą ilość książek ;-)!!!


Skomentuj

