WIELKI POST ;)

Marzec 21, 2009

Jako katolicki kraj mamy jeden Wielki Post,  a ja o innym wielkim poście, mianowicie o moim! Z tego względu, że raz – będą zdjęcia, a dwa – zostałam otagowana i chciałam to też w tej notce uwzględnić. Mam nadzieję, że nie przerażą Was rozmiary wpisu:) …którego główną bohaterką jest spódniczka z angielskiego ebaya! Chyba nie widać tego dokładnie, ale u góry obszyta jest cekinami (hehe), a spodnia warstwa materiału to coś jakby tiul. A wszystko to dzięki Asi z Szafy Godżilli, która w końcu skutecznie zdopingowała mnie do zakupów przez internet:) (tak jest – to jest pierwszy mój ciuch kupiony na ebayu! yay!)

English: The skirt I’m wearing in the photos was bought on Ebay and it’s the first time I’ve bought anything there! Yay for Ebay! Also I’ve been tagged by lovely Ariella from Pearls In Your Hair so just scroll down for the tag! (It’s going to be a very long post with the pics and the tag so I’m keeping the description short here…)



Nie padało, z tą parasolką to ściema:) ale miało być widać kropeczki…
Kontrowersyjne wdzianko obszyte futrem – Sisley (sale)
Spódniczka – Topshop (Ebay)
Buciory – Dr. Martens
Chusta – po babci (fantastyczna wełna)
Rajstopy – kombinacja czarnych ażurowych (Gatta) i „morskich” (Vero Moda), myślałam, że będzie bardziej rzucać się w oczy ;)

A teraz się zabawimy… :D And now for the tag!:)

The rules are:
1. Respond and rework: answer the questions on your blog, replace one question that you dislike with a question of your own invention, add one more question of your own.
2. Tag eight other un-tagged people.

Czyli, zasady:
1. Odpowiadamy na pytania na swoim blogu, podmieniamy pytanie, które nam się nie podoba, na swoje własne (trzeba jakieś wymyślić), i dodajemy jeszcze jedno wymyślone przez siebie pytanie.
2. „Tagujemy” osiem nietagniętych osób.

What is your current obsession?/Na punkcie czego masz ostatnio bzika?
I’m not exactly obsessed with anything… but I’m gagging for spring! / Właściwie to na punkcie niczego, ale nie mogę się doczekać wiosny…

What are you wearing today?
/ Co masz dzisiaj na sobie?
Same as in pics: black sweater & Topshop skirt, but I’m going to change, I wear older and uglier clothes around my house:) / Wyglądam tak, jak na zdjęciach, ale zaraz się przebiorę w ‚domowe’ ciuszki.

Do you nap a lot?/Czy lubisz ucinać sobie drzemki?
I do, I love sleeping! / Tak, kooocham spać… niestety nie mam dużo czasu na to hobby:)

Why is today special? / Dlaczego dzisiejszy dzień jest wyjątkowy?
Because everyday is! :D / właściwie to każdy dzień jest wyjątkowy:D

What would you like to learn to do?  / Czego chciałabyś się nauczyć?
To organise my work properly… / dobrze organizować sobie pracę!

What’s for dinner today? / Co masz dzisiaj na obiad?:)
Fish soup! / Zupę rybną:D

What’s the last thing you bought? / Jaką rzecz ostatnio kupiłaś?
Today I almost bought a painting in an art gallery, does that count? If not, it will be a ticket home yesterday:) / Dzisiaj prawie że kupiłam obraz (oczywiście wespół w zespół z mamą), a jeśli to się nie liczy, to chyba – wczoraj – bilet na autobus do domu:)

What are you listening to right now? / Czego teraz słuchasz?
Stan Getz and J.J.Johnson at the Opera House – some good old jazz! / Jazzu – album to Stan Getz i J.J.Johnson at the Opera House:)

What is your favourite weather? / Jaka jest Twoja ulubiona pogoda?
Warm, but not too warm! / Ciepło, byle nie za bardzo:)

What is on your bedside table? / Co znajduje się na Twoim nocnym stoliku?
My alarm clock, Nivea cream (I can’t manage without it), my cell and a glass of tisane:) / Budzik, krem Nivea (nie potrafię bez niego żyć), komórka i szklanka ze schłodzoną ziołową herbatką;p

What’s your style? / Jaki jest Twój styl?
Actually I have no idea! I love to mix clothes, textures and patterns a lot.  / Trudno mi powiedzieć… lubię mieszać:)

What is your most challenging goal right now? / Jakie wyzwanie Cię czeka?
There’s a lot of them… I promise I will write about that someday! / Trochę tego jest, ale na razie nie będę nic pisać, żeby nie zapeszyć:)

What do you think about the person who tagged you? / Co myślisz o osobie, która Cię otagowała?
Obviously I don’t know Ariella well, but from what I see of her blog I think she’s a very sweet and clever girl with great taste in clothes! / Myślę, że z Arielli jest śliczna, bystra dziewczyna, która wie, jak się ładnie ubrać… :D

If you could have a house totally paid for, fully furnished anywhere in the world, where would you like it to be? / Gdybyś mogła mieć dom, w całości opłacony i umeblowany, gdzie by to było?
That would absolutely be Tuscany and one of those gorgeous villas! / Na pewno Toskania i jakaś piękna, stara, toskańska willa!

Favourite vacation spot? / Gdzie najchętniej spędziłabyś wakacje?
Hmm… Lots of places, but I think I’d enjoy anything as long as I have good company. / Jest masa takich miejsc, ale tak naprawdę to wszystko mi jedno, byleby tylko towarzystwo było udane.

Name the things you cannot live without. / Rzeczy, bez których nie możesz żyć…
My violin, my bed, some good books and the aforementioned Nivea cream! / Moje skrzypce, moje łóżko, parę dobrych książek i… krem Nivea:) 

How was your childhood? / Jakie było Twoje dzieciństwo?
Now when I think of it, I recall I was very happy as a child, but we tend to forget unpleasant things, so I guess I must’ve had some ups and downs! / Swoje dzieciństwo pamiętam w tak różowych barwach, że aż mi się to wydaje niemożliwe, ale na pewno miałam też gorsze chwile… tylko o nich zapomniałam;)

What would you like to get rid of? / Czego chciałabyś się pozbyć?
My faults of character, namely, my disgusting laziness! / Najbardziej to chyba swojego lenistwa, które wykracza poza wszelkie dopuszczalne ramy…

If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go? / Jeśli następną godzinę mogłabyś spędzić w dowolnym miejscu na świecie, gdzie by to było?
I think it would be Paris, I’d just sit on the bank of Seine and listen to people playing some jazz, look at the gorgeous architecture and relax! I had a moment like this when I was in Paris ages ago and it was like an epiphany! / Chyba znalazłabym się w Paryżu – pamiętam taki moment, kiedy byłam tam na wycieczce – siedziałam niedaleko brzegu Sekwany, koło skwerku za Notre Dame, jacyś dwaj goście grali na gitarze i na saksofonie jakiś jazz, była cudowna, słoneczna, październikowa pogoda, a ja nadziwić się nie mogłam, jaki piękny świat – chciałabym to powtórzyć;)

Which language do you want to learn? / Jakiego języka chcesz się nauczyć?
Lots! but I think I’ll have to learn German in the near future, despite the fact that I’m not a big fan if this language („Don’t mention the war”… xD;p) / Całej masy, ale wygląda na to, że będę musiała porządnie opanować niemiecki, co mi się za bardzo nie uśmiecha…

Which countries have you visited: / W jakich krajach za granica byłaś?
Not many, to be truthful! Slovakia (lots of times, anyway I used to go skiing there when I was younger), Croatia, Slovenia, France (meaning Paris), Belgium (meaning Brussels), and that would be it! I always want to travel more, but I just don’t have the time:( / Oj niewiele tego… Słowacja (często jeździłam tam na narty), Chorwacja, Słowenia, Francja (właściwie to Paryż), Belgia (właściwie to Bruksela), i to chyba wszystko! Chciałabym jeździć po świecie więcej, ale niestety nie za bardzo mam na to czas… a zresztą i tak nie jestem fanką objazdówek typu „Portugalia w tydzień”:)

What do you want to be when you grow up? / Czym/jaka chcesz być, kiedy dorośniesz?
Answer A – I want to be a professional violinist, answer B – I just want to be happy, but it isn’t the most important thing in life, is it? / A) chcę być zawodową skrzypaczką, B) chcę być po prostu szczęśliwa, ale czy to jest w życiu najważniejsze?:)

What do you think really matters in life? / Co tak naprawdę liczy się w życiu?
I have absolutely no idea! I’m just putting the question here because I’m interested in what you think! / Osobiście nie mam pojęcia, ale ciekawa jestem, co Wy myślicie!

Byłabym zapomniała o najważniejszym! No to tagam: I’m tagging Ren, Lilu, Asia, Miuska, Marissa, Mo, Balbina and Jukejka.

Ok, that’s it guys! Dotrwaliście do końca? Najwytrwalszym gratulujemy!:D

Odpowiedzi: 28 to “WIELKI POST ;)”

  1. J. Says:

    „chcę być po prostu szczęśliwa, ale czy to jest w życiu najważniejsze?”

    To znaczy, istotniej jest cierpieć?
    ;-)

  2. Marissa Says:

    Dziękuję za tagnięcie mnie ;)) W następnej notce opublikuję odpowiedzi na pytania.

    Bardzo podoba mi się twoja spódnica, widzę, że opłaciło się zamówić przez internet ;)

  3. Fretek Says:

    Zajrzałam do tej całej Arielli tylko po to, żeby zobaczyć, jakiego pytania się pozbyłaś :)

    Oraz. Powiem Ci, że gdyby ta spódnica była w jakimkolwiek „zimnym” kolorze, to bym Ci ją zabrała, o.

  4. baśka Says:

    ja wytrwałam i owszem, te tagi są niemiłosiernie długie. ale warto czytać, bo ciekawe rzeczy można wyczytać :D
    przepiękny pierwszy zakup e-bay’owy! zazdroszczę!


  5. och, rozpiera mnie wzruszenie i duma!!! cudowna spódnica :) na Tobie prezentuje się wyśmienicie! i wracam do czytania, i pisania, i odpowiadania! ps pracuję nad kolejną ‚ofiarą’ … przekonuję koleżankę z pracy, że warto postawić na ebay’a! zaprezentuję jej Twoją zdobycz….?!

  6. Miuska Says:

    Jak milutko :D Zostałam wciągnięta do zabawy, ale coś czuję, że nie będzie mi się chciało pracować nad odpowiedziami i nowymi pytaniami ;) Ale ślicznie dziękuję :)
    I Ty nie mów, że byłaś w niewielu krajach, bo ja to tylko w Czechach miałam przyjemność być ;P Dla mnie Ty to już zwiedziłaś pół świata, a najbardziej Ci zazdroszczę Paryża. Moje marzenie. Eh..może kiedyś :) No i szczerze życzę zostania najsławniejszą skrzypaczką :D Z miłą chęcią bym się wybrała na Twój koncert :D
    Gratuluję pierwszego zakupu na ebayu :D ja to bym chyba nie umiała :) Spódniczka rzeczywiście prześliczna, więc jak widać nauka bardzo się przydała :)

  7. bo Says:

    Nigdy bym nie przypuszczała, że będę się tak zachwycać futerkiem. ;d

  8. riennahera Says:

    grrrr, chcę taką spódnicę!

  9. balbinaikofeina Says:

    oh dzieki za tagniecie !

    spodnica jest przefajna! z tego co pamietam ostatnio ktoras szfiarka sama sobie szyla podobna!
    …ah te blogi az czlowiekowi slina cieknie na nowe spodniczki i w dodatku rozowe!:))) LALA!

  10. gosia Says:

    spódniczka jest cudowna,bardzo mi się podoba,zwłaszcza,że ostatnio nabyłam przecież całkiem podobną :)
    futerko rewelacja,wszystko ślicznie pasuje!

  11. Karolina Says:

    Spódniczka jest przepiękna, aż dech zapiera. Rwewlacyjnie ją połączyłaś z futerkiem i butami. Trick z rajstopami fajny(sama miałam ochotę podobnie dziś założyć, nie czytając Twojego posta, coż telepatia szafiarek jest legendarna:))
    Co do zakupów na ebayu, to naprawdę gratuluję i zazdroszczę, nie potrafie kupować ciuchów nawet na allegro, a ebay to już kosmos dla mnie;)


  12. Coraz bardziej mi się podoba to szalone, czarne wdzianko!

  13. ★ren Says:

    I love your outfit, it’s so fun!!!

    I feel the same with your answer to the favourite vacation spot- really, anywhere would be an awesome experience with the right people! :D

  14. szafan Says:

    Hm, myślałam, że będzie jakaś sensacja w stylu post zakupowy, rozumiany jako czasowy brak zakupów ;) [notabene, do zakupów na ebayu nie dojrzałam]
    Zakup udany (w końcu to róż i asymetria! :D), a pomysł na rajstopowe warstwy będę kopiować ;)

  15. Mo Says:

    thanks !!!! and I love that skirt ! ebay rocks right ?

  16. Ariella Says:

    Isn’t ebay just wonderful? That skirt you bought is great. It’s so flowy and has a pretty colour.

    I loved reading about you!

  17. Lucia Says:

    Świetna spódniczka i generalnie masz świetny, co najważniejsze – własny styl. Z przyjemnością będę wpadała częściej :)

  18. Ambroisine Says:

    Nice tag post, I love Stan Getz too :) I love the picture with the umbrella,the topshop skirt is gorgeous, I should take a look at Ebay more often !

  19. HoneyBunny Says:

    slicznie! cudowna ta spodniczka<33 i to okrycie wierzchnie futerkowe pieknie:D


  20. Ładnie wyglądasz :)

  21. Mo Says:

    well I enjoyed doing it thanks again for tagging me ;-)

  22. jukejka Says:

    To mi teraz zadanie dałaś :) Ale dziękuję ślicznie. Postaram się coś naskrobać wkrótce.

    Spódnica boska!!!

  23. Mo Says:

    lol thanks ! la Fnac is a place where you can buy CD, DVD and books but also a lot of high tech stuff, ipods, tv… so it’s kinda cool indeed..I need to go check for some books this weekend :-)

  24. agacior89 Says:

    O jaaaa pierdzieleee, też ją mam! Tylko bez tego paska cekinowego, ale poza tym ta sama- kolor, tiul pod spodem, nawet to wcięcie z materiału z przodu, które mnie strasznie irytuje ;)
    I myślałam, ze napiszesz ze to Twój pierwszy, ale zakup w SH :D

  25. elfka Says:

    Bardzo fajne zdjęcia.

  26. miszona Says:

    świetne masz Martensy :) też chcę czerwone !!!

  27. Podszewka Says:

    oryginalnie oraz z humorem;-)


  28. […] wkręcona do zabawy przez Kaję i Mo. Zasady: 1. Odpowiadamy na pytania na swoim blogu, podmieniamy pytanie, które nam się nie […]


Skomentuj

