CENTRE GEORGES POMPIDOU

Marzec 15, 2009

Dzisiaj jest piękna, wiosenna pogoda (jak jeszcze raz spadnie śnieg, to chyba przeprowadzam się na równik) i rano wybrałam się z mamą na spacer w poszukiwaniu fajnego plenerku do zdjęć. Czy nam się to udało, to już same zdecydujecie;) ale w pewnym momencie natrafiłyśmy na ogromną, fascynującą konstrukcję z rur! Jak moja mama rzuciła hasło ‚prawie jak Centre Georges Pompidou’, to już zupełnie ścięło mnie z nóg:) Co do ciuchów, to w takim stroju zamierzam się dzisiaj wieczorem wybrać na koncert Nigela Kennedy’ego. Niestety mam mało eleganckich rzeczy, bo rzadko są mi potrzebne i niewiele ich kupuję – ale jak raz na jakiś czas przyjdzie co do czego i trzeba założyć coś bardziej szpaniastego niż dżinsy, to leżę i kwiczę! W związku z czym zupełnie nie wiedziałam, co założyć na tego Nigela, ale doszłam do wniosku, że ON pewnie i tak wyjdzie na scenę w glanach, więc nie ma się co przejmować:)

English: This is what I’m going to wear going to Nigel Kennedy‚s concert tonight. I don’t have a lot of occasions to dress up, so my wardrobe consists mainly of clothes meant for everyday use… and whenever there’s an event that requires a bit of dressing up, I always have a problem with what to wear! But this time I decided not to bother much, because knowing Nigel, he’ll probably walk on stage looking like a tramp, so why should I care?:) So : the jacket is from H&M, tunic – Pull and Bear, tights – Topshop, boots – Doc. Martens and clutch from a shop called Venezia, I think it’s a Polish brand (though I suppose the name doesn’t sound very Polish xD).


Zły Pies:)

Almost like Centre Georges Pompidou:)

Żakiet – H&M
Tuniko-sukienka – Pull and Bear
Rajstopy – Topshop (właściwie to są fioletowe)
Buciory – Dr. Martens
Torebeczka – Venezia (jest śliczna, ale niestety zapomniałam zrobić jej zdjęcia z bliska)

PS Co myślicie o tych rajstopach? Tak właściwie to najchętniej założyłabym do tego wszystkiego wet-looki, ale nie mam ich na składzie, a jak znam życie, to będę ostatnią osobą, która się załapie na ten trend:)

Odpowiedzi: 33 to “CENTRE GEORGES POMPIDOU”

  1. Marissa Says:

    Śliczne słoneczko u ciebie ;) Połączenie marynarki, sukienki i rajstop genialne, założyłabym do tego czarne szpilki ;)

  2. bo Says:

    Artyści powinni Cię zrozumieć nawet gdybyś była w worku po kartoflach. Ale do worka Ci daleko. ;)

  3. baśka Says:

    kolory ponownie mnie zachwycają :D i zdjęcie pod szyldem „Zły pies”.. ;P

  4. gosia Says:

    rajstopy rewelacja,mam podobne,całkiem niedawno pokazywałam.
    sukienko tunika tez mnie kupiła,a sceneria to wam się naprawdę udała :)

  5. balbinaikofeina Says:

    wow! oryginalnie i fajnie!

    super, ze mama z Toba zdjecia robi:-) milego Nigela!


  6. Wszystko fajne, trochę luzu trochę szyku:) Rajstopy pasują.
    P.S.Georges Pompidou :D

  7. Szafan Says:

    Wow, elegancja-ekstra-wagancja! Bardzo fajnie.

    Wolę rajstopy 100 razy bardziej niż wetlooki, no i przecież to połączenie czerwieni i „biskupiego” z wetlookami raczej nie miałoby miejsca ;)

    Miłego koncertu życzę :)

  8. Kaja Says:

    —> Marissa: myślałam o jakichś ładniejszych butach, ale nie mam żadnych, które się nadają na taką niepewną pogodę xD

    —> Bo: mam nadzieję, bo zamierzam się wybrać po autograf ;)

    —> Baśka: próbowałam zrobić minę a’la wściekły pies, ale chyba nie do końca mi wyszło… :D

    —> Gosia: oo no to się cieszę że sceneria ma sympatyków!:)

    —> Balbinaikofeina: dzięki, chyba będzie wesoło!;) a co do mamy, to po prostu często chodzimy razem na spacery – i niecnie to wykorzystuję:)

    —> Life Metodology: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Georges_pompidou.jpg niezła szafiarka by z niego była, co?:D

    —> Szafan: dzięki za dodanie mi otuchy! no tak, w końcu czerwien plus róż rządzą?:)

  9. Miuska Says:

    Oj mnie o rajstopy nie powinno się pytać. W tym przypadku nie będę w ogóle obiektywna, bo taki kolor uwielbiam :D Więc nie widzę tu żadnych wet looków zamiast tych cudnych rajstopek :D Tak jest idealnie, powalająco i oszałamiająco, a Nigel jak Ciebie zobaczy to pewnie spadnie ze sceny ;) No i dodam jeszcze, że oprócz rajstopek to mi się wszystko strasznie podoba – i tuniko-sukienka i marynarka i kopertówka i jak najbardziej same zdjęcia i tło :D

  10. Gośka Says:

    żakiet jest przecudowny!!


  11. Zaraz by go skrytykowali za nadmiar złota.

  12. Karolina Says:

    Świetnie, bombkowa sukienka jest rewelacyjna! Z rajstopami, zwłaszcza w tym pięknym kolorze całość wygląda super:) Udanego koncertu!


  13. wyglądasz koncertowo! kolory świetne, rajstopy świetne :) a Nigel się pewnie zakocha w Twoich Martensach bo on chyba wyluzowany chłopak jest :) baw się dobrze!!!

  14. marzymska Says:

    ha, faktycznie, prawie jak pompidu ;) Z tą różnicą, że jak tam ostatnio łaziłam między obrazami, to ani razu nie spotkałam takiej pięknej marynary!

  15. Ambroisine Says:

    That’s a beautiful outfit ! I love the colored tights & the jacket..All the colors are really nice together !
    And the clutch is gorgeous :)

  16. Ambroisine Says:

    I forgot to ask why did you called this post Centre Pompidou ? It’s one of my favourite museum in Paris :p

  17. joanka Says:

    cudne kolory!! i martensów zazdroszczę:) sama marze o tych butach od liceum ale odwagi mi brakuje żeby to zrealizować…pozdrawiam
    mam nadzieje że koncert udany i świetnie się bawiłaś:)

  18. Ariella Says:

    I think that’s a really nice outfit and you do look dressed up! I love the blazer, and I hope you had a lovely time :)

  19. Fretek Says:

    Ja tam widzę, że mina miała być adekwatna do psiej tabliczki :D Mam rajstopy w kolorze takim, jak na Twoich zdjęciach (bo jeżeli są fioletowe, to moje nie są, moje są takie, jak na zdjęciach właśnie) i jeszcze ich nie oswoiłam. Może na wiosnę?

    Daj znać, jak znajdziesz jakąś fajną miejscówkę na Równiku! Chyba zacznę się pakować.

  20. jakubowa Says:

    buty ja osobiście bym zmieniła, ale i tak wyglądasz świetnie, naprawdę! jeśli chodzi o rajstopy, jestem na tak :)

  21. Mieszanka Says:

    genialny zestaw ;D i rzeczywiście, cudnie u ciebie, niebo niebieskie, świat taki cudny, a u mnie pogoda typowa raczej dla londynu- rano deszcz, potem zimno, potem deszcz i dobranoc.
    masakra jakaś

  22. Gia Says:

    a tam. mi się podoba. dużo smaczku. :)

  23. Mo Says:

    i know it’s weird..i need to check if there’s any more coming up !! Well..i’m not quite sure yet… I really wanna send nice stuff that will make people smile..I need to really think it through..

    I love your jacket btw ;-)

  24. ★ren Says:

    I think this is a perfect marriage of formal and fun in your outfit! Your jacket makes it all very stylish :DD

    Nigel Kennedy sounds like an awesome guy by the way! I hope you enjoyed the concert!

  25. Kaja Says:

    dzięki wszystkim za komplementy i życzenia!:* koncert był fajny, głównie ze względu na hasła Nigela, którymi przerzuca się teraz cały Rzeszów: ‚piwo-pauza’, ‚fucking dobrze’… xD

    PS —> Fretka: to co, jedziemy na ten Równik? bo u mnie znowu pada śnieg…

  26. Ariella Says:

    I’ve tagged you!


  27. Świetny zestaw,taki ostro-elegancki!Rajstopy w porządku,ale zmieniłabym kolor tym butom.Na czarny.Ewentualnie taki,jak marynarka.


  28. Boski kolor rajstop, choć Twoje wytłumaczenie,że są fioletowe trochę uspokoiło mój zachwyt;)

  29. HoneyBunny Says:

    aj podoba mi sie bardzo! i setting i outfit! kapitalnie zestawione kolory z tym fioletetem marynarki, poprzez ten roz rajstop, czerwien butow i czern sukienki..pieknie:)

  30. HoneyBunny Says:

    te rajstopy nie moga byc fioletowe:PP

  31. magda Says:

    z wet lookami było by idealnie:)))))

  32. Jennifer Says:

    Your blog is absolutely beautiful! I love the photographs & vintage look, sooo nice!. :)

    – if you would like to view my blogs please do not hesitate to contact me via e-mail.

    x Jennifer.

  33. elfka Says:

    Zdjęcie ze złym psem jest świetne.


Skomentuj

