PYZA NA POLSKICH DRÓŻKACH

Marzec 10, 2009

Kto nie do końca zrozumiał skojarzenie o moich czerwonych, wysokich buciorkach, że wyglądają trochę jak z zespołu pieśni i tańca Mazowsze, temu dzisiaj może się rozjaśni:)) co prawda paski na spódnicy nie są ani trochę łowickie i brakuje mi fartuszka, korali i haftowanej kamizelki etc., ale mimo wszystko i tak czułam się w tych ciuchach trochę jak w stroju ludowym! Szczególnie, kiedy zawinęłam sobie chustę na głowie:D więc dzisiaj: ja na polskich dróżkach, na tle jak najbardziej polskiej wierzby oraz równie polskiej architektury peerelowskiej!:p

English: This is a very free (and unintended) interpretation of the Polish folk dress. THIS (just click the images to enlarge!) is what I should have looked like!:) (of course there are loads of kinds of folk dress in Poland, in every region it’s different!) I’m wearing a suede jacket from Sinequanone (bought yesterday on sale! yay), a silk skirt from Zara, and I’m sure you’ve already had enough of my Tommy Hilfiger boots and the H&M scarf, but I do wear these all the time!


Me, trying to look folk:)

Zamszowy żakiet – Sinequanone (ustrzeliłam wczoraj, a jakże, na wyprzedaży!)
Spódnica – Zara (obłędna, bo jedwabna)
Buty – Tommy Hilfiger (wyprzedażowe)
Chusta – H&M

PS Polskie szafiarki opanowały Wardrobe_remix! Oto dowód (polecam powiększyć):

Polskie szafiarki opanowują Wardrobe Remix:)

Odpowiedzi: 29 to “PYZA NA POLSKICH DRÓŻKACH”

  1. baśka Says:

    czemu katujesz mnie widokiem tej chustki, hę?? ;P jest przepiękna! no i spódnica! kocham pionowe paski, bo wydłużają sylwetkę :)) ale wcale mi się nic nie kojarzy z zespołem pieśni i tańca…! ;D

  2. ★ren Says:

    what beautiful mix of patterns! i spy patterned legs :D

  3. Kaja Says:

    —> Baśka: kurczę, to skojarzenie chyba rzeczywiście się od razu nie narzuca! co ja się oszukałam, żeby znaleźć babę w czerwonych butach:) http://www.sgw.andrychow.pl/sgw/foto/doz2008/DSC_2654_small.JPG

  4. Marissa Says:

    Spódnica jest rewelacyjna, bardzo lubię wszelkiego rodzaju paski, paseczki ;))


  5. cudownie wyglądasz..na ludowo;)…i te buciki..ahh


  6. Umiesz łączyć wzory jak nikt inny.
    P.S. Jak się robi masło? :D

  7. baśka Says:

    ha! ;) ale teraz widzę pewne podobieństwo.. ;) tylko, że ta kobita ze zdjęcia nie umywa się do Twojej wersji ludowego stroju! :D


  8. Ładnie.I jedwab,mój ukochany materiał :)

  9. Madzia Says:

    Oj przepiękna ta spódnica :D I wcale nie wygląda ludowo :D Wręcz przeciwnie, bardzo elegancko i gustownie :D Buciki są świetnym kolorowym akcentem :D

  10. elfka Says:

    Spódnica jest piękna, a jeszcze skoro jedwabna, to już w ogóle ideał. Ach, czemuż ja na nią nigdy nie wpadłam… Żakiet i chusta bardzo ładnie dobrane.

  11. Karolina Says:

    Uwielbiam ludowe motywy w ubiorze a Twój zestaw jest super- wyważony a zarazem z fantazją. Spódnica jest piękna, do tego jedwabna…A pomysł z chusta na głowie ekstra(podziwiam, ale jeszcze brak mi odwagi, żeby tak załozyć)

  12. Fretek Says:

    Spódnica wygląda przepięknie. I w ogóle jeszcze z innego powodu zżera mnie zazdrość, bo albo zdjęcia genialnie kadrowane, albo mi się nie wydaje i wysoka jesteś, co? Wysoka jesteś? :)

  13. Ambroisine Says:

    I like your interpretation of the Polish folk dress ! And the scarf, I love it ! gives a nice touch to the outfit :)
    You live in Warszaw (only city I know lol) or near by ?

  14. balbinaikofeina Says:

    wszystkoooo mi się podoba, buty moze ubralabym swoje, ale calej reszty to Ci nieziemsko zazdroszcze! ! ! !

  15. Kaja Says:

    dzięki za wszystkie miłe słowa!:)

    —> Life Metodology: posadzić mnie przy kuchni, i od razu wyjdzie, że tylko udaję wiejską babę… :D

    —> Karolina: właściwie ta chusta na głowie to była „improwizacja” w momencie robienia zdjęcia, też nie jestem pewna, czy miałabym odwagę tak chodzić po mieście!;) chociaż teraz to wjechałaś mi na ambicję:D

  16. Ariella Says:

    how creative! I really like how you styled it and made it look. The Norwegian folk costumes are really complicated and heavy, so I think it’d be impossible to wear them in a „cooler” way.

  17. Szafan Says:

    Taką nowoczesną jednak mazowszanką jesteś ;)
    Podoba mi się wszystko, nawet połączenie pasków z chustą w inne wzory (kiedyś niedopuszczalne). Czy masz na sobie rajstopy we wzorki?

  18. Kokarda Says:

    ej, jak tak dalej pójdzie to chyba zacznę zazdrościć i zapiszę się do jakiegoś zespołu pieśni i tańca. ;)


  19. kurcze! ale ładnie :) zazdroszczę okrutnie chusty i spódnicy!

  20. riennahera Says:

    ludowo czy nie ludowo – przeuroczo.

  21. Mo Says:

    well I like your interpretation !

    and icannot be tired of those boots !!

  22. Gia Says:

    uwielbiam Twoje buty :) wspaniała sukienka!

  23. joanka Says:

    no i jak ładnie sie dziewczynka ubrała:)

    ja osobiście tez bardzo lubie folkowe klimaty sama mam kilka „ludowych” spódnic w domu-chyba czas juz je wyciagnąć z szafy:)

    pozdrawiam

  24. gosia Says:

    wyglądasz ślicznie :)

  25. Paulina Says:

    Folk górą!!!

  26. HoneyBunny Says:

    swietny outfit!! naprawde:D cudowna ta spodnica i buty z nia! i chusta! boskie polacZenie wszystkiego razem:D

  27. LiL. Says:

    piękny strój :) a polskie szafiarki rządzą oczywiście ;)

  28. Mo Says:

    i know ! me too ! kinda stressful lol. I dont wanna desapoint anyone :-)

  29. Gia Says:

    życie potrafi zaskakiwać;)


Skomentuj

