ZIMA KONTRATAKUJE!

Marzec 8, 2009

Wszystkie szafiarki chyba już mają dość tej strasznej zimy, która jak na złość ciągle wraca! Dzisiejsze zdjątka pstrykane były w fatalnych warunkach atmosferycznych – wiatr, zimno, wilgotno – ale, pomyślałam sobie, co to dla nas! Niemniej jednak nie byłam w stanie całkowicie wystawić się na podmuchy wiatru i do wszystkich zdjęć ustawiałam się z założonymi rękami i zgięta w pół. (BYŁO MI ZIMNO… :)) Tym razem zrezygnowałam z mojego ulubionego obyczaju pchania na siebie wzorzystych ubrań w myśl zasady „im więcej, tym lepiej”, bo już i tak jest dość kolorowo. Balerinki to oczywiście przekłamanie na potrzeby zdjęcia! ale co miałam zrobić, kolejny raz sfotografować się w moich czerwonych buciorach?:) Plus dwie fotki bonusowe: zamek w Łańcucie zimą (a właściwie to jego kawałek) i Rycerz Mściwój! czyli tak ochrzczony przeze mnie i moją mamę posąg rezydujący sobie w pobliżu zamkowej fosy, na Dzień Kobiet specjalnie dla wszystkich pań:)

English: All the Polish fashion bloggers must be fed up with winter by now, for sure! I really can’t wait for warmer temperatures, so that my only options when taking photos aren’t 1) taking pics of the same coat for the umpteenth time or 2) literally freezing to death taking pics of clothes that I wear under the aforementioned coat. Anyroad! I’m wearing an old sweater from H&M, which I thought would be sufficient protection from cold, but it wasn’t, a skirt from Mango bought ages ago on sale, flats from Venezia, and tights from Topshop (inspiration: Ariella from Pearls in Your Hair). The two other photos are pics of the Łańcut castle and of a statue standing in the park surrounding the castle. The statue is of one really handsome knight and I’m dedicating the photo to all the lovely ladies who visit here as today is Women’s Day in Poland:)

brrr.....
Zamek w Łańcucie
Rycerz Mściwój :)

Sweter – H&M
Spódniczka  – Mango (kupiona wieki temu na wyprzedaży)
Rajstopy – Topshop (pomałpowałam po Arielli z Pearls in Your Hair)
Balerinki – Venezia

PS Cztery ‚tagnięte’ osoby zapraszam do przejrzenia poprzedniego posta:) (postu?;p)

Odpowiedzi: 18 to “ZIMA KONTRATAKUJE!”

  1. Marissa Says:

    Spódniczka świetnie wygląda z rajstopami! ;)) Niestety zima znowu zaatakowała. A myślałam, że już wiosna nadejdzie…

  2. HoneyBunny Says:

    Swietnie wygladasz! Przepiekne polaczenie kolorow, szczegolnie spodniczki i rajstop:) dobrze ze do mnie zima nie wraca, bo tego bym juz nie zniosla:P;))


  3. jak ja lubię takie kolorowe połączenia! a zimie mówię zdecydowanie DOŚĆ! brr u nas śniegów co prawda nie ma ale wieje okrutnie… już niedługo, już niedługo… ach, piękny ten Twój Łańcut :)

  4. baśka Says:

    jejjjj jestem w tym zestawie zakochana :D :D ;)) kolory są idelanie połączone!
    u mnie też takie widoki.. i wiatr mi przez zamknięte okna wieje! ;)

  5. LiL. Says:

    super połączenie kolorów! :D:D:D:D

  6. balbinaikofeina Says:

    jaj, Karmel jeszcze nie zostal pochloniety;) dam znac czy smakowal;-)

    swietny kontrast! te Twoje kolory i ta zima!

  7. Madzia Says:

    Oj biedaczka, musiałaś wymarznąć. Nawet nie wiedziałam, że Twoje zdjęcia są z Łańcuta. Kiedyś latem miałam okazję być na zamku. I szybko okrzyknęłam go moim ulubionym :D Zazdroszczę, że mieszkasz tak blisko. A co do zestawu, to jest boski. Zwłaszcza połączenie kolorystyczne. Na taki kolor rajstopek poluję i napewno niedługo zakupię, są niesamowite :) Spódniczka pasuje do nich idealnie :D

  8. zulka Says:

    Fajne rajtki;) I oczywiście rewelacyjne połączenie kolorów – to nie wiosna, to już lato!!:)

  9. cudak Says:

    no, nareszcie ktoś przyznał, że było zimno ;) już myślałam, że tylko ja tak mam.
    fajne kolory – lubię żółty z różowym.


  10. Taki chłop – w sam raz na dzień kobiet. Niewątpliwie było Ci zimno, widać po minie:) A ja patrzę na Twój strój i grzeją mnie soczyste kolory.

  11. riennahera Says:

    świetne zdjęcie. dynamiczne i…kurczę, stylowe :)

  12. Ariella Says:

    Oh gosh, you are so sweet for saying that the tights were inspired from me :) I love your yellow skirt!

    I think we’re all fed up by winter by now. The snow and cold just makes everything too difficult!

  13. Karolina Says:

    Jak Ty to robisz, że nawet skręcajac się z zimna pięknie wyglądasz? Kolory dobrane super, jak zawsze u Ciebie.
    Mam różowe rajtki, ale na razie bez pomysłu na nie:(a takiej superspódnicy nie mam, żeby odgapić;))))
    Dzięki za zaproszenie!

  14. Gia Says:

    bajecznie!

  15. Fretek Says:

    Zdjęcie superfajne! :) Czy ja kiedyś dorosnę do takich poświęceń? U mnie na razie śniegu brak, ale wieje i jest jakoś tak… mało wiosennie póki co. Ogólnie to brrr.

    Donoszę również, że lada moment zabieram się za taga :)

  16. Gossip Says:

    połączenie kolorystyczne spódnicy & rajstop wyszło ci genialnie :)

  17. Kaja Says:

    thanks everyone!:)

    —> Ariella: I just totally fell in love with your pink tights outfit!:))

    —> Asia i Madzia: ach jak mi miło!:D Łańcut jest rzeczywiście prześliczny, a właściwie to zamek z parkiem, bo niestety jak już się wyjdzie poza obręb parku, to Łańcut to całkiem zwyczajne małe miasteczko… no ale dzielnie remontowane:);p

    —> Balbinaikofeina: czekam na relację!:)

    —> Cudak: może by stworzyć jakieś Lobby Zmarzniętych:)

    —> Fretek: hmm… może raczej kiedy ja wyrosnę z tego, żeby się tak nie poświęcać?:) Twoja postawa jest chyba zdrowsza:D

  18. ★ren Says:

    !!! You look really cold! Your bravery is much admired.
    I love how colorful you are, and we both wore pink leggings a day apart! XDD


Skomentuj

