MIŁOŚĆ CI WSZYSTKO WYBACZY?

Marzec 1, 2009

(PRZEPRASZAM ZA TAKĄ DŁUGĄ NOTKĘ, ZDJĘCIA SĄ TAM NIŻEJ!:p) Siostry szafiarki, zgrzeszyłam, i to ciężko! To coś czarnego i włochatego o nieokreślonym kroju, przecenione z tysiąca złotych na trzysta (kto oparłby się przecenie o siedem stów?), jest niestety w znacznej części wykonane z naturalnego futra. Mięsa prawie w ogóle nie jem, ale z zasady wegetarianką nie jestem, i tak samo mam w odniesieniu do ciuchów: nie chodzę non stop w skórach i futrach, ale np. z noszenia skórzanych butów nie zrezygnuję (choćby ze względu na komfort noszenia, moje stopy są wyjątkowo wrażliwe i mają skłonności do ociekania krwią w niedopasowanym obuwiu) i… w końcu złamałam się i kupiłam to futerko. (A teraz czekam na lincz:)

Ciuch jest po prostu piękny! Dodatkową jego zaletą jest „wywrotność”, tzn. można to wdzianko wywrócić na lewą stronę, bo od spodu jest obszyte grubą, ładnie wykończoną czarną bawełną, i wtedy futerko mamy od środka (wystaje tylko na kołnierzu). Przy tym fantastycznie grzeje. Kupując je, myślałam, że chyba będzie okropnie niepraktyczne, bo nie ma żadnego zapięcia z przodu (jedynie wąski, czarny sznureczek do związania pod szyją), ale dzisiaj, przy temperaturze zero stopni, wyszłam z domu tak, jak na zdjęciach, ubrana (pod spodem miałam sukienkę założoną na tiszert z długimi rękawami) i jedyna część ciała, która mi zmarzła, to – uszy… A na dodatek – te odlotowe nietoperzowe rękawy:D

English: I’ve committed a terrible crime – I’ve bought myself a real fur coat… There are some obvious reasons for not buying things made from animal fur, but I totally fell in love with this jacket. (Actually I’ve no idea how to call it, it’s too short for a coat, it isn’t cut like a jacket, it isn’t a cape because it has sleeves…) It’s really a beautiful thing and it’s also gorgeous to wear – so warm! not to mention the fact that it was reduced by 70% from 1000 złotych, which is like a bigggg amount of money for a piece of clothing! (at least for me :p)



Futrzane wdzianko – Sisley
Sukienka – ModernLine (podkosiłam mamie)
Chusta (eksploatowana z wszystkim, co noszę) – H&M
Szalik – jakiś mały sklepik w Poznaniu
Buty (również eksploatowane, chyba już się Wam znudziły!) – Tommy Hilfiger (sale)
Czapeczka – jakiś mały sklepik w moim mieście

PS Dziękuję w imieniu mamy za wszystkie miłe komentarze! dzisiaj chciałam ją znowu wyciągnąć do zdjęć, ale już się nie dała! :( ;p

Odpowiedzi: 28 to “MIŁOŚĆ CI WSZYSTKO WYBACZY?”

  1. Ryfka Says:

    Jaki lincz? Z mojej strony na pewno nic Ci nie grozi :) I szczerze mówiąc, strasznie mnie irytuje to, że wystarczy, żeby gdzieś pojawiło się słowo „futro”, a zaraz zlatują się komentujący ze swoimi „futra są fe”, „nosisz trupa” itp. I każdy kto tylko pokazuje się w futrze zaraz zastrzega, że to sztuczne, albo że używane/po babci – normalnie terror jakiś.

    PS
    Bardzo lubię Twoje zdjęcia – mają fajny klimat :)

  2. Kaja Says:

    —> Ryfka: dzięki za poparcie!:) a w ogóle to tak jak Ty, chyba z dziesięć razy poprawiałam tego posta – żeby nie był tak nieznośnie długi (w myśl Twoich blogowych wskazówek ;p)

  3. Ryfka Says:

    Wiesz, te wskazówki były czysto subiektywne, bo sama nie lubię za dużo czytać (wolę krótko, a do rzeczy). Myślę, że u kogoś innego mogłyby wyglądać zupełnie inaczej. Nie bierz sobie ich za bardzo do serca, bo aż mi głupio ;)

  4. Kaja Says:

    hehe:) żeby nie było, też nie jestem za ślepym przestrzeganiem zasad, ale rzeczywiście tekst tego mojego posta tak się ciągnął i ciągnął, że aż się nie można było domyślić, że tam są jeszcze jakieś zdjęcia na dole:)

  5. baśka Says:

    jestem za! wyglądasz w tym futerku pięknie, dostojnie i kobieco :)) a jeśli jeszcze jest podwójnie funkcjonalny to w ogóle! :D

  6. laff Says:

    przecudna chusta i buty :)

  7. laff Says:

    lincz? za jedno futerko? żebyś zerkneła do mojej szafy… ile tam skóry leży dziewczyno :P

  8. Marissa Says:

    Futro fajnie na tobie leży, a twoją chustę uwielbiam! ;))


  9. mnie się wersja futrzana bardzo podoba, od razu mi cieplej :) a Sisley’a bardzo lubię. Nadal jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej chusty, zazdroszczę… i nie wiem jak ją przeoczyłam w H&M’ie!!!

  10. gosia Says:

    dzięki szafiarkom zrozumiałam,że nie wystarczy deklarować że się kochaja zwierzęta,nie je mięsa i nie nosi futra aby być dobrym wartościowym człowiekiem,często jest wręcz odwrotnie :))
    wyglądasz ślicznie!

  11. Karolina Says:

    Piękne to futerko i wierzę, że bardzo ciepłe. Buty, czapka i chusta fajnie dodają luzu, przez co całość wygląda lekko i niezbyt poważnie, co przy futrze wcale nie tak łatwo uzyskać-Ty zrobiłaś to z dużym wdziękiem!

  12. Katrin Says:

    Ja linczu za fakt futra nie uskutecznię,ale że wydalaś całe 300zl na coś tak brzydkiego, nie pasującego do Ciebie a w dodatku naturalnego (przy poprzednich dwóch argumentach,trzeci jedynie podkreśla fatalny WG MNIE zakup). Nie podoba mi się cały ten zestaw. Przekombinowany i jeszcze zachwiał proporcje./


  13. Futerko jest bardzo szykowne.Chyba jestem trochę hipokrytką,ale-przecież nie uszyli Ci go na zamowienie,prawda?Więc lincz nie miałby sensu.

  14. Madzia Says:

    Brr..Jakoś nie mam nic przeciwko futrom, gdy noszą je inni. Każdego indywidualna sprawa. Ale ja wolę się od nich trzymać z daleko.
    Podoba mi się Twoja (Twojej mamy) sukienka i jestem bardzo ciekawa jak wygląda w całości. Może kiedyś uda mi się zobaczyć? ;)

  15. ALLAS STYLE Says:

    wszystko ci wybaczam;P hehe… Ale tak poważnie to fantastycznie wyglądasz. Też bym takie chciała… ;D

  16. Kaja Says:

    —> Katrin: biorąc poprawkę na kwestię gustu, mogę nawet zrozumieć Twoje święte oburzenie ;p

    —> Madzia: no jasne:) jak tylko uda mi się ustawić mamę przed obiektywem, bo na niej lepiej leży:D

    wszystkim dziewczynom, które mnie nie zlinczowały, serdeczne dzięki!;)

  17. Ariella Says:

    It does look nice on you, but I am very much against the whole fur industry and the exploitation of animals so I could never bring myself to wearing anything like it.

  18. HoneyBunny Says:

    piekne to futrzane cos;D w sumie ani nie popieram ani nie jestem szczegolnie przeciw naturalnym skorom czy futrom;) ale takiej przecenie napewno trudno by bylo sie oprzec;)

  19. szafan Says:

    Widzę, że zmieniła się trochę treść :) I słusznie – szafiarki nie mają czego wybaczać ;)

    Bardzo podoba mi się całość. Chyba zacznę szukać firmy Modernline.

    Mimo obniżki sama rozważyłabym chyba długo zakup futra, raczej ze względu na cenę, chociaż doskonale rozumiem zjawisko miłości od pierwszego wejrzenia. A taka miłość na pewno wszystko wybaczy ;)
    pozdrawiam!


  20. Rozgrzeszam. Ciekawe jak wygląda zapięte?:)

  21. Mo Says:

    don’t know if i said it already but those boots are amazing they seem to match everything !!

  22. baśka Says:

    w ramach blogowej ‚rozrywki’ ;)) nominowałam Cię na moim blogu do kontynuowania zabawy :) pozdrowienia!


  23. Hmm nie bede oszukiwac, bo naturalne futro do moich ulubionych tkanin nie nalezy, ale gdyby to, co masz na sobie bylo sztuczne z checia sama bym takie przywdziala :) Nie chodzi juz nawet o te zwierzatka, ktore spoczywaja na Twoich ramionach, ale w dotyku sztuczne futerko jest o wiele milsze i nie napawa mnie strachem ze zaraz zacznie sie ruszac ;P A ta dluga ludowa chusta jest genialna!

  24. Gia Says:

    ah, widzę że uwielbiasz swoją chustę i buty :) ja tam nie mam nic do futer. a twoje jest świetne! również nie oparłabym się takiej przecenie.;)

  25. Ambroisine Says:

    The fur looks nice on you ! I love the scarves you wear, especially the long colorful one :) And the background where you took the pictures is beautiful !


  26. Pytanie czy wyzwanie! Zapraszam do siebie:)


  27. W życiu nie ubrałabym się w naturalne futro. Mięso jadam. Ty przymkniesz oko na moje jedzenie zwierzy, a ja na Twoje ich noszenie;) Futerko ładne choć napawa mnie obrzydzeniem;)


  28. no cóż, jak akcja to akcja… :) zapraszam do pytania i odpowiadania na pytania ! szczegóły u mnie! :)


Skomentuj

