MAMMA MIA! (ZIELONA PIETRUSZKA?:D)

Luty 28, 2009

Dzisiaj postanowiłam zrobić mały eksperyment. Tym razem to ja robiłam zdjęcie (oczywiście bardzo niefachowo ;p), a przed obiektywem stanęła osoba, która najczęściej pada ofiarą moich szafiarskich zapędów i jest zmuszana do robienia mi zdjęć, czyli moja mama! O ile robienie mi zdjęć idzie jej coraz lepiej (:D), to bardzo niechętnie godzi się na jakiekolwiek pozowanie i niewiele brakowało, a do zrealizowania mojego chytrego planu musiałabym użyć siły. Zresztą stąd jej lekko zdegustowana minka ;D w każdym razie, Ladies and Gentlemen, oto ona! Właściwie ciuchy na tle tego całego miszmaszu, jaki mamy w domu, chyba trochę giną, w razie czego tutaj POWIĘKSZENIE. Nie miałam serca żądać od mamy pozowania na wolnym powietrzu w tej temperaturze, taka forma krioterapii chyba nie jest jej hobby (w odróżnieniu od nas, szafiarek-masochistek). Aha, żakiet, który mama ma na sobie, to bardzo fajny czarny sztruks, na którym na dodatek są hafty, ale tego tu nie widać ;(

English: This time it’s me who takes the pictures, and my mum is the person in them! Usually she falls victim to my various cunning plans (anyone here watched Blackadder? lol) of being photographed, so for a little change I held the camera (neither she, nor I are any kind of professionals, but I’m worse than her, because she’s gotten better, as she’s had some practice on me). The photo isn’t very clear, but the weather outside is awful and I had to shoot pics indoors – sorry, guys! Anyway, actually she doesn’t know that I put this photo online, so – shhhh… :D

My Momma!

Moja mama ma na sobie:
Żakiet – Orsay
Sukienka – Modern Line (nie mam pojęcia, co to za firma, ale mamy stamtąd trzy sukienki, wszystkie bardzo fajne)
Torba – Solar
Szalik/chusta/cokolwiek – może też Solar, ale nie wiem
Kozaki – też nie wiem!
PS Ona chyba właściwie nie wie, że ją tu wsadziłam, więc jej nie mówcie… ;pp

Odpowiedzi: 17 to “MAMMA MIA! (ZIELONA PIETRUSZKA?:D)”

  1. baśka Says:

    mama wygląda baardzo stylowo i ma przepiękną torbkę! solar to jest to ;) pozdrowienia dla mamy i córki ;)

  2. ★ren Says:

    I AM STUNNED BY YOUR BOOKSHELF. YOUR VERY NEAT AND VERY HUGE BOOKSHELF.
    And your mum is so stylish! I think the picture you shot came out just fine too :D


  3. Twoja mama bardzo fajnie się prezentuje ;)) Torba jest świetna, podoba mi się jej kolor.

  4. Madzia Says:

    O jak fajnie :D Mi też mama zawsze robi zdjęcia, ale pewnie nie chciałaby się upubliczniać w necie. Zresztą nawet mojego bloga nie widziała, choć wie że coś takiego mam ;)
    Jesteś bardzo podobna do mamusi i obie świetnie się ubieracie. Masz stylową mamę, nie ma co :D

  5. J. Says:

    No właśnie – twoja mama wygląda tu na lekko podirytowaną… ;-)

  6. Szafan Says:

    Filmowo nie tylko jeżeli chodzi o „role”, ale na tytuł posta i Switch, i Mamma Mia! by się nadawał ;)

    Mama wygląda świetnie, chociaż nie jest chyba szczególnie ukontentowana z zamiany :D

    Świetny parawan!

  7. Kaja Says:

    —> Szafan: tak mi się to spodobało, że musiałam zmienić tytuł posta! ;D

  8. allasstyle Says:

    Super! podobają mi się ciuchy oraz całe wnętrze w tle. TYleee… książek i ten parawan :D Mieszkanko jak marzenie;) Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoją Mamę;*

  9. elfka Says:

    Ale fajnie tak sobie z Mamą robić zdjęcia do szafy!

  10. Szafan Says:

    :)

    Dopiskowi w nawiasie mówię gromkie nieee, Twoja Mama w ogóle nie przypomina kucharza Bartoliniego!
    No i jest dzisiaj w pięknych niebieskościach :)

    Raczej „here I go again”, bo przecież pewnie to nie ostatni występ Mamy tutaj ;)

  11. Ostoja Says:

    Twoja mama wygląda świetnie.
    Z klasą. :)

  12. gosia Says:

    fajna mama,jesteście do siebie podobne :))

  13. Míriam Says:

    Nice scarf, I like it!


  14. Swietna modelka,:)

    Szkoda, że nie widać żakietu. Ogólne wrażenie – pozytywne.

    Serdecznosci

  15. Karolina Says:

    Mama wyląda raczej na Twoją siostrę a nie mamę:)
    Kolorki super dobrane. Szkoda, że lepiej nie widać sukienki, bo zapowiada się bardzo fajnie.
    Poza tym biblioteczka godna pozazdroszczenia!


  16. Nie naskarżę. Ładniutki parawan:)


  17. […] Waugh „Work suspended” – z półki w domu Kaji, dziękuję bardzo za […]


Skomentuj

