LA VITA E’ BELLA!

Luty 22, 2009

Tytuł stąd, że na tych fotkach (które kiedyśtam mi pstryknięto, a wklejam je dzisiaj, żeby ten blog nie zaśniedział przez kolejny tydzień mojej nieobecności ;p) jestem ubrana jakoś tak „po włosku”, tzn biało-zielono-czerwono:) Sukienkę upolowałam na wyprzedażach, ale tych letnich – zeszłorocznych:D Na drugim zdjęciu zbliżenie na górę sukienki, która jest dość ładnie, fikuśnie wykończona. Nie przerażajcie się raną na szyi, żaden wampir mnie nie ugryzł, po prostu gram na skrzypcach i takie coś się właśnie nam, skrzypiącym, robi od ćwiczenia:)

English: These pics were taken a little while ago, but I didn’t get round to uploading them. Now, looking at them, I noticed I had been somehow „Italian” in my choice of colours:) The scary-looking mark on my neck is nothing serious, it’s what you get when you practice your violin too much!
 

Sukienka – Zara
Koszula – Promod
Buty – Tommy Hilfiger (sale)
Chusta – H&M
Rajstopy – Gatta

Odpowiedzi: 24 to “LA VITA E’ BELLA!”

  1. gosia Says:

    wygladasz przewspaniale!!!!

  2. Aube Says:

    Muszę powiedzieć, że z całego zestawu najbardziej urzekły mnie buty. Cudownie „niezimowy” kolor, który przy brązach zyskuje jeszcze więcej wyrazu.
    I wzorzysta chusta dopełniająca stroju.
    Idealnie.

  3. baśka Says:

    jak zwykle nie mogę się nadziwić cudnej urodzie Twoich rajstop :D poza tym sukienka! piękna jest :)) i ten szal.. wszystko bardzo bardzo mi się podoba :)

  4. Ostoja Says:

    Bardzo podoba mi się całość.
    Niby prosta, a jednak…
    Śliczna sukienka. :)

  5. szafan Says:

    bella chusta!


  6. sukienka i chusta piękne! i jak zwykle podziwiam przyjmowane zadziorno-buńczuczne pozy!!! :) życie skrzypka łatwym nie jest, najwyraźniej?!

  7. cudak Says:

    podobają mi się u ciebie zawsze takie nieoczywiste zestawienia wzorów, faktur i kolorów a poza tym – bardzo ładna sukienka :)


  8. Ach cudnie wyglądasz, czarno-białe kolory zestawiłaś z kolorową chustą i butami. Bardzo mi się podoba ;))


  9. Chusta jest piękna, strasznie to ożywia. A skrzypkowy znak znamy, siostra Hannibala też siaduje na dachu:)

  10. Gia Says:

    jestem naprawdę zachwycona! świetna sukienka, i ten szal! ah. cudo:)

  11. Allas Style Says:

    Pięknie!!! A chusta w szczególności;) rewelacja!

  12. Karolina Says:

    Uwielbiam Twoje zestawy.Jakbym miała wybrać ulubiony, nie potrafiłabym się zdecydować.W świetny sposób potrafisz łaczyć kolory i desenie. Tu urzekła mnie wzorzysta chusta i kropeczkowa sukienka. Cudnie!

  13. C.Elizabeth Says:

    Those boots are awesome! In fact, I want them! ;)

    C.Elizabeth

  14. Kaja Says:

    kurczę, dzięki wszystkim!:*:D

  15. ambroisine Says:

    I love your tights & scarf !

  16. Ariella Says:

    Cutie! I love the dress you are wearing, and the tights. Lovely.


  17. Piękna kobieta, sukienka rewelacja…

    Serdecznie pozdrawiam

  18. HoneyBunny Says:

    pieknie! swietnie wyglada ta sukienka z biala bluzka:) i cudna chusta;)

  19. ★ren Says:

    you look so pretty!
    and i absolutely love the colours and patterns in this outfit! <33

  20. Mo Says:

    i love the „scarf” ..not sure it’s the right word for that though..

  21. Madzia Says:

    Skrzypaczka..ah..jak ja lubię dźwięk skrzypiec..Z ogromną chęcią bym posłuchała jak grasz :D Mało tego, przy słuchaniu miałabym raj nie tylko dla ucha, ale także dla oka :D Śliczniusia jest ta sukienka i chusta. Bardzo!

  22. Fretek Says:

    Rację mają ci, co twierdzą, że w łączeniu wzorów jesteś bezbłędna. Jak tu zaglądam, to moja własna szarość przyprawia mnie o rozpacz ;) La chusta e bella, a rajstopy świetne. Piętna skrzypaczek nie znałam, ja znam tylko odcisk na wewnętrznej stronie nadgarstka od opierania ręki o biurko podczas manipulowania myszą komputerową – ŻAŁOŚĆ.

  23. jukejka Says:

    Dawno u Ciebie nie byłam…świetnie wygladasz. Sama bym nie wpadła na takie połączenia różniastych rzeczy. Bardzo mi się podoba.


Skomentuj

