BĄDŹMY KREATIVNI:)

Luty 21, 2009

Strasznie mi miło, że łańcuszek Kreativ Blogger zahaczył o mnie dzięki Fretce i Karolinie. (Ale poważnie, do tej pory kaprawym oczkiem zazdrośnicy patrzyłam na te wszystkie łańcuszki okrążające blogosferę i zastanawiałam się, kiedy się też takiego doczekam!:D) No to skoro już go dostałam, to czem prędzej przekazuję dalej! Trzeba nominować co najmniej siedem blogów, ale wszyscy wybierają tylko siedem, więc ja też może zostanę przy tej liczbie, bo inaczej się rozpędzę i wypiszę tu pół szafiarkowego świata:) przy czym postaram się wybrać te blogi, do których ta zabawa jeszcze (chyba?) nie trafiła.

A więc do kogo Kreativ Blogger Award wędruje?
1. Cudak
2. Kokarda
3. Marzymska
4. Life Metodology
5. Kopciuszki
6. Riennahera
7. Honey Bunny

Oczywiście branie udziału w zabawie nie jest obowiązkiem, jeśli ktoś ma awersję do łańcuszków:) a teraz zasady:
1. Zamieszczamy logo Kreativ Blogger na swoim blogu.
2. Linkujemy osobę, która nominowała nas do nagrody.
3. Wybieramy co najmniej siedem blogów, które sami chcielibyśmy nominować.
4. Informujemy o nagrodzie w komentarzach na wybranych blogach.

Jednocześnie pragnę z przykrością poinformować Fretkę o złamaniu regulaminu w takiej postaci, w jakiej pojawił się on na jej blogu! Moje wykroczenie polega na tym, że cieszyłam się już, zanim dopełniłam pozostałych czynności;p
Poza tym niestety ominęła mnie fajna akcja wymyślona przez Harel, w ramach której wszystkie szafiarki (a przynajmniej wszystkie zorientowane szafiarki :)) prezentują dzisiaj na blogach swoje najulubieńsze i najbardziej trafione ciuchy vintage. W związku z tym, że siedzę ostatnio w pracy od rana do nocy (i to dosłownie, aż się ze mnie śmieją!), nie miałam pojęcia, że coś takiego jest na rzeczy, więc nie zdążyłam obfotografować się w swoich wintydżach… no cóż, następnym razem może się załapię:)

English: Horray, I got my first blog award! I had a really hard time deciding who to pass it on to. In the end I decided to choose some of the blogs which I really like but which also hadn’t got an award yet. The seven nominees are Cudak, Kokarda, Marzymska, Life Metodology, Kopciuszki, Riennahera and Honey Bunny.

Odpowiedzi: 3 to “BĄDŹMY KREATIVNI:)”

  1. baśka Says:

    napiszę tak, jak u jednej z szafiarek – należało Ci się! ;P :))

    pozdrawiam


  2. Tak, należało Ci się :))

  3. J. Says:

    Obfotografuj się w tej kreacji tak czy owak… ;>


Skomentuj

