ZEPSÓŁ PIEŚNI I TAŃCA…

Luty 10, 2009

…Mazowsze! Skojarzenie oczywiście z (nowymi) butami, którymi strasznie chciałam się pochwalić. Tak strasznie, że nie wytrzymałam do weekendu (kiedy mogłabym wyciągnąć kogoś na spacer i zrobić jakieś ładne zdjęcia w tak zwanym plenerze), zrobiłam im zdjęcie w łazience w moim Miejscu Pracy i wklejam, bo już nie wytrzymam! Buty w rzeczywistości mają bardziej czerwony, jadowity kolor (czy kolor może być jadowity?), ale zdjęcia wyszły niedoświetlone i musiałam je troche porozjaśniać. Więc, a’propos jakości zdjęć, w sumie wyszło na to, że rzeczywiście „zepsół”:) aha – na mojej koszulce znajduje się podobizna Kota z Cheshire z firmowym uśmiechem i napisem: „WE ARE ALL A LITTLE MAD!”

English: These Tommy Hilfiger boots are my newest sales induced acquisition:) I couldn’t wait to add a pic of them here so much that I’m posting a crappy photo taken in my workplace bathroom instead of waiting for the weekend and going for a walk with somebody who’d take some nice photos of me in open air and with normal lighting. Oh dear, what a long sentence I’ve just written! Anyway, they are really lovely (actually it’s a much stronger shade of red in reality) and very comfortable. Additional info concerning my T-shirt: this weird white thing on it is actually a drawing of Cheshire Cat, and there’s also a writing saying „WE ARE ALL A LITTLE MAD!” (Gosh, is such a number of -ings in one sentence allowed?)

)

Żakiet – H&M
Koszulka – Oysho (właściwie to chyba jest piżama…)
Spódnica – Benetton (czyli dalej moja nowo-ukochana spódnica z wyprzedaży)
Buty – Tommy Hilfiger (przecenione o 50% :p)

PS Mam nadzieję, że to przekierowanie do Flickr.com po kliknięciu na zdjęcie nie jest zbyt mylące! Jeśli ktoś chce zobaczyć powiększone zdjęcia, wystarczy po wejściu na stronkę flickra kliknąć w „All sizes” (jedna z opcji umieszczonych zaraz nad zdjęciem).

Odpowiedzi: 16 to “ZEPSÓŁ PIEŚNI I TAŃCA…”

  1. baśka Says:

    buty są świetnym akcentem! zadziorne :D ;) i cały zestaw jest super – lubię t-shirty z nadrukami połączone z klasycznymi żakietami :)

  2. riennahera Says:

    nareszcie Cię więcej!(w sensie częstotliwości postów :P)
    buty bardzo ciekawe. nie wiem,czy sama bym się na takie odważyła, ale na Tobie wyglądają świetnie.

  3. szafan Says:

    Fajny zestaw rock’n’rollowy!
    Staję się coraz bardziej zagorzałą fanką Twojej spódnicy, chociaż akurat na tym zdjęciu nie widać jej największego atutu – ciekawego kroju :)

  4. Karolina Says:

    Znów swietny zestaw( mogłabym wymienić wszystko, bo wszystko mi się podoba) i znów rewelacyjne rajstopy! Możesz zdradzić,gdzie je kupiłaś?
    Buty są wg mnie bardzo interesujące i przykuwają uwagę i w żadnym stopniu nie kojarzą mi się z Mazowszem ;)

  5. Kaja Says:

    —> Baśka: no właśnie! nadruki rządzą:D
    —> Riennahera: kurczę, czyli że jestem odważna?:)
    —> Szafan: teraz to moja spódnica czuje się niesamowicie doceniona!;)
    —> Karolina: rajstopy to chyba Gatta, ale nie dam się za to zabić, kupiłam je strasznie dawno i już nie pamiętam:)

  6. Gia Says:

    no nie wiem, mi te spodnie bardziej kojarzą się z rock’n’rollem. ;) haha. super, strasznie oryginalnie. podoba się!
    pozdrawiaaam. :)


  7. A mi najbardziej podoba się żakiet. Wciąż szukam idealnego ;)


  8. rządzisz tym żakietem! no i gratuluję butów :) póki co muzyczna przerwa do marca… a w marcu http://www.brightondome.org/events/London%20Philharmonic%20Orchestra/2882… pozdrawiam !

  9. gosia Says:

    już jadę podprowadzić ci te buty :))

  10. Ariella Says:

    Your boots look really warm and cozy! Good find! The t-shirt is also very cute :)


  11. Bardzo fajne buty, przymierzam się do zakupu takich sznurowanych kozaków. Wszystko razem wygląda super, a zwłaszcza żakiet:>

  12. Fretek Says:

    W takiej „piżamie” to chyba szalone sny się ma, powinnam sobie taką sprawić (dzisiaj na przykład śniło mi się, że jechałam wagonem tramwajowym przerobionym z poczekalni u lekarza, linoleum miał i w ogóle). Żakiet bym Ci ukradła, ale nie mów nikomu.

  13. Madzia Says:

    Świetna koszulka i równie świetne połączenie z żakietem i spódniczką :D Bardzo mi się podoba :d

  14. Gia Says:

    możliwe ;)

  15. HoneyBunny Says:

    wow! swietne te buty! i bardzo odwazne…ale to czyni je wyjatkowymi:))) i super tee i marynarka:)):*

  16. ★ren Says:

    Actually I think this is a very cool photo!
    Of course it’s also because your outfit rocks it totally :D


Skomentuj

