OUTFIT-MANIA

Luty 4, 2009

W związku z tym, że dodaję posta już trzeci dzień pod rząd, chyba można mnie uznać za nałogowca! Ale to tak tylko teraz, póki mam ferie i dużo czasu. Później pewnie znowu będę trochę zaniedbywać bloga… więc na razie załóżmy, że dodaję na zapas;) dzisiaj znowu wyprzedażowe łupy: sweterek i spódnica z Benettonu były przecenione o 70%, więc uznałam za stosowne się nimi zająć. Normalnie rzadko kupuję w Benettonie, bo głównym elementem wyposażenia tego sklepu w Rzeszowie są podkoszulki, które kosztują chyba ze cztery razy więcej, niż są warte… ale w końcu trafiło się ślepej kurze ziarno, jak to się mówi! Sweterek szczególnie przypadł mi do gustu, bo już od dawna poszukiwałam takiego właśnie sweterka, który by dobrze wyglądał ze spódnicami (nigdy nie wiem, co założyć do spódnicy!)

English: another part of my sales booty! The cardigan and the skirt were 70% off, from Benetton, and naturally I went straight for them. I was in desperate need of a nice cardi that would go well with skirts and this one seemed perfect!

Sweterek – Benetton
Spódnica – Benetton
Rajstopy – chyba Gatta…
Buty – Venezia
Płaszcz – Zara

PS A na koniec miniaturka zdjęcia ze spódnicą, żeby ona też miała swoje pięć minut:
Skirt Detail

Odpowiedzi: 18 to “OUTFIT-MANIA”


  1. łooo zdobycze niczego sobie :) spódnica jest cudna, sweterek też! normalnie nie nadążam z komentowaniem! post za postem… miłego leniuchowania.


  2. ach, no i buty, buty są idealne, ten kolor! :)

  3. elfka Says:

    Mistrzyni spódnic powraca ;)
    Moim zdaniem sweterek się do spódnicy nie umywa. To znaczy ładny nawet, ale ona jest wyjątkowa, dobry krój, ciekawy materiał.
    Cały zestaw też mi się podoba, dobry dobór kolorów.

  4. baśka Says:

    no to jest nas nałogowców dwóch! ;D
    nie ma to jak udane łupy! piękne kolory i super sesja ;))

  5. gosia Says:

    fajnie wyglądasz,podoba mi się wszystko :))

  6. Kaja Says:

    —> Asia: thx!:D hmm a Ty w zasypanym Brighton też możesz uprawiać słodkie lenistwo?:)
    —> Elfka: moja spódnica czuje się w pełni doceniona! a bałam się, że na zdjęciu wyjdzie brzydziej, niż w rzeczywistości:)
    —> Baśka: Podkarpacie do boju!:D
    —> Gosia: dzięki!!:)


  7. Ok, widzę, że się przełamię i chyba pierwszy raz w życiu wejdę do Benettona. B. ładne kolory ma to wszystko:)


  8. Spódnica ma bardzo fajny krój i kolor. Ale szczególnie do gustu przypadły mi rajstopki ;))

  9. Gia Says:

    mam ten sam problem ze spódnicami. świetna!

  10. Landi Says:

    Świetny zestaw :) Ja dopiero zaczęłam bawić się w szafiarki :D jak masz chwilę to odezwij się do mnie na gadu – 7371719 :)

    Pozdrawiam!
    Landi.

  11. Karolina Says:

    Bardzo fajny zestaw. Płaszcz rewelacyjny,bardzo podobają mi się też rajstopy i spódniczka. Zawsze mi się wydawało, że do kraciastego płaszcza reszta musi być bardzo stonowana, a najlepiej czarna i okazuje się, że się myliłam, bo Twoje połączenie jest świetne:) Poza tym masz bardzo ładne zdjęcia w ciekawych sceneriach.Pozdrawiam!

  12. Miuska Says:

    Powiem 4 łał :D
    Duże ŁAŁ dla spódnicy!
    łał dla rajstopek
    łał dla bucików
    łał dla berecika :D
    I do tego oh i ah nad całością :D
    I westchnienie nad pięknymi zdjęciami i ciekawą scenerią :D

  13. Míriam Says:

    Funny pics! Great cardigan ( I like the color!) and the hat! So cute.
    xoxo

  14. ambroisine Says:

    Nice pictures ! I love your skirt and the plaid coat :)

  15. Ostoja Says:

    Piękna spódnica. :)

  16. ★ren Says:

    omg i love your leggings!! They rock your whole outfit!

  17. Ariella Says:

    The cardigan is so pretty, and so is the skirt :) When I went to Benetton for the sales, all the cardigans were sold out – so you’re lucky that you grabbed one since their cardis are lovely. Oh, and I want tights like yours!

  18. jakubowa Says:

    pięęęęęęękna spódnica!


Skomentuj

