IDĄC ZA CIOSEM…

Luty 3, 2009

…wklejam kolejne zdjęcie! Przedstawia ono kolejny wyprzedażowy łup, czyli dżinsy z Zary, w obłędnym zielonym kolorze, które zostały przecenione ze 160 zł na marne 40. Niestety obłędny zielony kolor chyba nie rzuca się tak bardzo w oczy ze względu na tło (a’propos tła, podniosłyście mnie na duchu… xD), do którego jakoś dopasował się kolorystycznie:)

English: another thing I managed to find at sales in Zara! The acid green pants were dirt cheap. All the rest is old or borrowed from mum.

I Loves Sales

Dżinsy – Zara
Sweter – ukradłam mamie
Chusta – H&M
Buty – jakieś stare, już były:)

Odpowiedzi: 7 to “IDĄC ZA CIOSEM…”


  1. Chusta rewelacja! Dżinsy mają fajny kolor.

  2. baśka Says:

    dlaczego u mnie w mieście nie ma Zary ?! ^^
    cudne spodnie!

  3. Gia Says:

    podoba się:) a jeansy z daleka podobne do marmurek. nie za gorąco? ;)

  4. elfka Says:

    Ładna chusta i fajne drzwi w tle.

  5. marzymska Says:

    ha, też myślałam, że to marmurki ;)

  6. ray Says:

    oh, podoba mi sie dosłownie każdy element stroju :>


Skomentuj

