ZŁOŚLIWOŚĆ RZECZY MARTWYCH

Luty 2, 2009

Już dłuższą chwilę nie było tu niczego nowego, więc dzisiaj poubierałam się i wyciągnęłam moją Dyżurną Fotograf na spacer, ale już po pierwszym zdjęciu padł nam aparat! Niemniej jednak nie mogę się powstrzymać i wstawiam to jedno jedyne zdjęcie, które zdążyłyśmy zrobić, na niezbyt ciekawym tle, ale co ja poradzę, aż mnie palce świerzbią;), żeby tu coś wstawić. (Obiecałam sobie, że na tego bloga będę wstawiać już tylko zdjęcia, które naprawdę mi się podobają, ale już nie wytrzymam z aktualizacją!:)

English: This outfit is the result of my several sales occasioned shopping sprees. Coat from Zara was 50% off and skirt from Benetton, which you can hardly see here, sadly, was 70% off! I really wanted to take some nice shots of these things, but the battery in my camera ran down after the first photo! I was desperate to update this place a bit though, so here you are:)

I think I've had enough of winter...

Płaszczyk – Zara (przeceniony o 50% :D)
Spódnica (której prawie nie widać) – Benetton (przeceniona o 70%! :D)
Torba – Zara
Beret – H&M
Buty – mam je od strasznie dawna i nie pamiętam, gdzie kupiłam
Chustka – po babci (ślicznie utkana czarna wełna z frędzelkami na końcu :D)

Odpowiedzi: 7 to “ZŁOŚLIWOŚĆ RZECZY MARTWYCH”


  1. No to pech z tym aparatem ;) A płaszczyk śliczny! Widzę, że u ciebie też zima na całego.

  2. Gia Says:

    świetny płaszcz! jedno zdjęcie a jakie śliczne i nie wiem co Ty chcesz od tła. ;)
    pozdrawiam

  3. elfka Says:

    Też uważam, że tło jest w porządku. Płaszczyk bardzo fajny, podobnie chusta i berecik. Ja bym na pewno próbowała płaszcz wykorzystać w jakimś zestawie w angielskim stylu.

  4. baśka Says:

    płaszczyk cudo, kratka to moja miłość ^^
    no i rajstopy! już je chwaliłam kiedyś – są przeboooskie!


  5. płaszczyk cudny, piękne kolory :) a beret? och i achhh! co do tła, i zimy to http://4.bp.blogspot.com/_9oRHfL0PoHQ/SYcjO3i7zKI/AAAAAAAAAag/o_gKFVaJe-c/s1600-h/zima+3.jpg , proszę bardzo i my się w końcu doczekaliśmy! pozdrawiam ciepło

  6. Ariella Says:

    Gosh, I LOVE that coat. It’s marvellous. Thanks for adding me -I’ll add you back :)


  7. Mierzyłam ten płaszcz! Ładnie wyglądasz:)


Skomentuj

